Poczta Polska S.A.
poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- obsługa handlowa aktualnych klientów,
- przygotowywanie ofert handlowych, projektów umów, aneksów, dokonywanie zmian w dokumentach,
- ścisła współpraca z przedstawicielem handlowym w zakresie bieżącej obsługi handlowej pozyskiwanych klientów,
- sprawdzanie klienta pod względem zaległości z płatnościami (obszar windykacji),
- realizacja nałożonych planów przychodów z nowo podpisanych umów przy współpracy z wyznaczonymi przedstawicielami handlowymi oraz z przypisanych umów z aktualnymi klientami,
- bieżące wprowadzania do systemu informatycznego danych dotyczących umów i obsługi klientów, w tym również wizyt (kontaktów mailowych, telefonicznych i osobistych z klientem),
- gromadzenie i analiza informacji o potrzebach i poziomie satysfakcji klientów oraz podejmowanie inicjatyw mających na celu poprawę obsługi i utrzymanie obsługiwanych klientów,
- realizacja procedur reklamacyjnych,
- opracowywanie okresowych i doraźnych ocen, analiz, raportów oraz sprawozdań.
- wykształcenia min. średniego (preferowane wyższe),
- doświadczenia zawodowego na stanowisku związanym z koordynacją i wsparciem sprzedaży,
- umiejętności budowania relacji z klientem,
- wysokiego poziomu kultury osobistej oraz rozwiniętych zdolności interpersonalnych,
- dobrej organizacji pracy własnej,
- umiejętności rozwiązywania problemów oraz analitycznego myślenia,
- dobrej znajomości pakietu MS Office.
- umowę o pracę,
- pakiet świadczeń socjalnych,
- możliwość skorzystania z pakietu ubezpieczeń grupowych i pakietu medycznego na atrakcyjnych warunkach,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- pracę w dużej, renomowanej, rozwijającej się firmie.
Zachęcamy do udziału w rekrutacji także osoby z orzeczoną niepełnosprawnością, które spełniają określone powyżej kryteria kwalifikacyjne.
Poznaj
Poczta Polska S.A.
Dlaczego warto?
Poczta Polska zajmuje się świadczeniem usług pocztowych, bankowych, ubezpieczeniowych i logistycznych dla klientów indywidualnych, firm i instytucji, za pośrednictwem prawie 7,2 tysiąca placówek, agencji oraz filii pocztowych.
Siłą i przewagą konkurencyjną Poczty Polskiej są jej pracownicy. Spółka zatrudnia ok. 80 tys. osób o różnorodnych kwalifikacjach i kompetencjach, w tym wiele osób z lokalnego rynku pracy. Wszystkim dajemy możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach, rekrutacjach wewnętrznych oraz licznych konkursach i zespołach projektowych.
Proces rekrutacji
- Krok Wyślij CV
- Krok Porozmawiajmy
- Krok Spotkajmy się
- Krok Rozwiąż zadanie
- Krok Dołącz do nas
- Krok Poleć nas innym