Jesteśmy zarządcą krajowej infrastruktury kolejowej i jedną z największych polskich firm, łączącą tradycję z nowoczesnymi technologiami. Udostępniamy drogi
kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym,
prowadzimy ruch pociągów oraz tworzymy rozkłady jazdy. Budujemy, modernizujemy i utrzymujemy
całą infrastrukturę kolejową. Wszystko z szacunkiem dla natury. Gwarantujemy stabilne zatrudnienie
ponad 39 tysiącom osób w całym kraju!
Stanowisko ds. wsparcia operacyjnego centrum cyberbezpieczeństwa
Warszawa
Numer referencyjny:
WZ/IOI/96/11/21
WZ/IOI/96/11/21
Co zyskasz?
- Umowę o pracę
- Ulgi na przejazd koleją
- Opiekę medyczną
- Przyjazną i partnerską atmosferę pracy
- Pracowniczą kasę zapomogowo-pożyczkową
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
- Program sportowo -rekreacyjny
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- bieżący i systematyczny nadzór nad logami ze źródeł do system klasy SIEM,
- budżetowanie, zakup, zarządzanie usługami i umowami na narzędzia niezbędne do pracy operacyjnego centrum cyberbezpieczeństwa
- zarządzanie systemami klasy SIEM, EDR, DLP, skanerem podatności,
- bieżąca, systematyczna analiza wyników badania podatności infrastruktury OT,
- udział w testach i ocenie rozwiązań bezpieczeństwa IT oraz udział w projektach teleinformatycznych,
- realizacja zadań z zakresu zarządzania kryzysowego w przypadku wprowadzenia Zarządzeniem Prezesa Rady Ministrów stopni alarmowych CRP,
- przedstawianie rekomendacji dotyczących działań naprawczych dla wykrytych zdarzeń i incydentów bezpieczeństwa.
Wymagane kwalifikacje:
- wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów w specjalności IT, nauki o bezpieczeństwie,
- gotowość do poddania się procedurze sprawdzającej w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa do informacji niejawnych na poziomie „Poufne”,
- wiedza zawodowa w zakresie IT, bezpieczeństwa informacji, bezpieczeństwa teleinformatycznego,
- znajomość pakietu MS Office na poziomie średniozaawansowanym,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- samodzielność,
- umiejętność współpracy oraz dzielenia się wiedzą i doświadczeniem,
- umiejętność radzenia sobie z emocjami,
- zorientowanie na klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
- otwartość na zmianę.
Mile widziane kwalifikacje:
- 4 lata doświadczenia zawodowego, w tym 2 lata pracy w specjalnościach: bezpieczeństwo, IT.
Poznaj
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.