Miejsce pracy: Poznań
Nr ref.: CEN/005/10/2017
Główne zadania:
- wsparcie pracowników Banku w zakresie obsługi klientów oddziału w Niemczech
- tłumaczenie korespondencji w języku niemieckim
- sporządzanie dokumentów na wniosek klientów np. opinie, zaświadczenia, audyty przy wsparciu pracownika banku
Oczekujemy:
- wykształcenia wyższego lub w trakcie studiów
- znajomość j. niemieckiego na poziomie zaawansowanym
- doskonałej organizacji pracy własnej, umiejętności efektywnego działania pod presją czasu
- zdolności komunikacyjnych i interpersonalnych
- odporności na stres
Poznaj
PKO Bank Polski S.A.
PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego, a także jedną z wiodących grup finansowych Europy Środkowo-Wschodniej.
Bank powstał z myślą o klientach indywidualnych, jednak obecnie jest także głównym partnerem przedsiębiorstw, korporacji, instytucji rządowych i samorządowych. Zajmując na rynku wiodącą pozycję pod względem osiągnięć biznesowych oraz wyników finansowych, wyznacza kierunki rozwoju bankowości w Polsce. W codziennych działaniach i realizowanych projektach koncentrujemy się na wdrożeniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych i na wysokiej jakości obsługi. Jesteśmy najlepsi w tym, co robimy i cały czas rozwijamy nasz potencjał.
Od lat jesteśmy jednym z najbardziej pożądanych pracodawców - znajdziecie nas w czołówce takich prestiżowych rankingów jak: AIESEC, UNIVERSUM, Antal International, Solidny Pracodawca.
PKO Bank Polski zapewnia niepowtarzalne możliwości rozwoju zawodowego. Szeroka oferta oraz duża skala działania Banku pozwala sprawdzić się w wielu interdyscyplinarnych zespołach projektowych.