- 6-tygodniowe szkolenie wprowadzające do pracy.
- Odbieranie połączeń od klientów, pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych produktów Vodafone, identyfikacja i eliminacja błędów, dokumentacja zgłoszeń.
- Znajomość języka niemieckiego na poziomie B2.
- Chęć pracy stacjonarnej w pełnym wymiarze godzin.
- Stabilne zatrudnienie, wynagrodzenie 7500 zł + bonus do 2000 zł.
- Elastyczne godziny pracy od poniedziałku do soboty, dni wolne w niemieckie święta narodowe.
- Szeroki pakiet szkoleń i benefitów (ubezpieczenie zdrowotne, MyBenefit, ubezpieczenie na życie, karta MultiSport), owocowe środy, Pizza Days, możliwości rozwoju zawodowego, programy mentoringowe, inicjatywy integracyjne.
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.