PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.
Poszukujemy osób na stanowisko:
Stanowisko* ds. wdrażania projektów unijnych
(umowa na czas określony w celu zastępstwa pracownika)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- przygotowanie zgodnie z obowiązującymi wytycznymi oraz wysłanie wniosku o dofinansowanie z kompletem załączników do Centrum Unijnych Projektów Transportowych celem pozyskania środków Unii Europejskiej,
- sporządzanie wniosków o potwierdzenie wkładu finansowego oraz prowadzenie całości spraw związanych z uzyskaniem decyzji Komisji Europejskiej, w tym koordynacja odpowiedzi i wyjaśnień na pytania Komisji Europejskiej, odpowiedzi na Interrupion Letter w celu uzyskania potwierdzenia przyznania środków finansowych przez Komisję Europejską,
- prowadzenie sprawozdawczości z przygotowania projektów Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko w celu informowania Centrum Unijnych Projektów Transportowych o stanie realizacji projektów w fazie przygotowania, np. stan posiadanej dokumentacji projektowej, decyzji środowiskowych, pozwoleń na budowę, decyzji lokalizacyjnych,
- sporządzanie wniosków o płatność w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko wraz ze sporządzaniem zestawień i kompletowaniem załączników potwierdzających wykonany zakres rzeczowy i poniesione wydatki w celu uzyskania refundacji z Centrum Unijnych Projektów Transportowych,
- sporządzanie pre-umów, umów o dofinansowanie i aneksów do umów o dofinansowanie dla projektów Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko celem uzyskania dofinansowania środków Unii Europejskiej,
- udzielanie odpowiedzi na pytania instytucji kontrolujących i audytorów w celu wypełnienia wymogów zapisów wytycznych w tym zakresie.
Wymagane kwalifikacje:
- wykształcenie wyższe,
- 1 rok doświadczenia zawodowego, w tym minimum pół roku na stanowiskach związanych z inwestycjami,
- znajomość obsługi pakietu MS Office na poziomie średniozaawansowanym,
- znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej średniozaawansowanym,
- wiedza zawodowa w zakresie analiz inwestycyjnych, funduszy unijnych,
- umiejętność współpracy oraz dzielenia się wiedzą i doświadczeniem,
- umiejętność radzenia sobie z emocjami,
- zorientowanie na klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
- otwartość na zmianę.
Oferujemy:
- pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na czas określony,
- szeroki wachlarz świadczeń socjalnych.
Poznaj
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.