PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.
Poszukujemy osób na stanowisko:
Stanowisko ds. telekomunikacyjnych sieci stacjonarnych
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- opracowywanie zasad techniczno - organizacyjnych utrzymania urządzeń telekomunikacji kolejowej, monitorowanie i kontrolowanie realizacji ich wprowadzania i przestrzegania,
- organizowanie, przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań na zawarcie umów centralnych w zakresie usług i materiałów strategicznych dla utrzymania urządzeń telekomunikacji kolejowej,
- monitorowanie i kontrolowanie realizacji planów rzeczowo - finansowych jednostek organizacyjnych oraz umów o charakterze centralnym, w tym nadzorowanie rozliczania dotacji budżetowych w zakresie urządzeń telekomunikacji kolejowej,
- nadzór nad opisem sieci i paszportyzacją urządzeń końcowych sieci przewodowych oraz infrastruktury sieci kablowych miedzianych,
- tworzenie kontraktów, wprowadzanie i wystawianie faktur, tworzenie zamówień oraz zgłaszanie wniosków w systemie SAP,
- opracowywanie oraz aktualizowanie instrukcji, wytycznych organizacji i eksploatacji urządzeń / systemów telekomunikacyjnych technologicznych sieci stacjonarnych i nadzór nad ich stosowaniem,
- współdziałanie w procesie wydawania świadectw dopuszczenia do eksploatacji urządzeń / systemów telekomunikacyjnych technologicznych sieci stacjonarnych,
- Weryfikacja wymagań związanych z niezawodnością, gotowością oraz bezpieczeństwem prowadzenia ruchu kolejowego dla urządzeń łączności kolejowej.
- wykształcenie wyższe techniczne,
- 4 lata doświadczenia zawodowego, w tym 2 lata pracy w specjalności automatyka i telekomunikacja,
- wiedza zawodowa w zakresie automatyka i telekomunikacja, ruch kolejowy,
- znajomość pakietu MS Office na poziomie co najmniej średniozaawansowanym,
- dyspozycyjność i gotowość do częstych wyjazdów służbowych,
- umiejętność współpracy oraz dzielenia się wiedzą i doświadczeniem,
- umiejętność radzenia sobie z emocjami,
- zorientowanie na klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
- otwartość na zmianę.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
- przyjazną i partnerską atmosferę pracy,
- atrakcyjny pakiet benefitów:
- ulgi na przejazdy koleją w Polsce i za granicą,
- prywatna opieka medyczna oraz program sportowo-rekreacyjny na preferencyjnych warunkach,
- możliwość wykupienia grupowego ubezpieczenia na życie,
- dofinansowanie do wypoczynku, turystyki, aktywności sportowej i kulturalnej.
Poznaj
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.