Jesteśmy zarządcą krajowej infrastruktury kolejowej i jedną z największych polskich firm, łączącą tradycję z nowoczesnymi technologiami. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, prowadzimy ruch pociągów oraz tworzymy rozkłady jazdy. Budujemy, modernizujemy i utrzymujemy całą infrastrukturę kolejową. Wszystko z szacunkiem dla natury!
Centrala Spółki poszukuje osób na stanowisko:
- udział w pracach zespołu projektowego, mającego za zadanie realizację projektu Podniesienia wersji systemu EPM (systemu służącego do zarządzania projektami w PKP Polskie Linie Kolejowe, opartego o technologię firmy Microsoft), do najnowszej, dostępnej na rynku wersji oraz aktualizację Metodyki zarządzania projektami i portfelami inwestycji infrastrukturalnych w Spółce,
- zbieranie, analiza oraz opisywanie wymagań biznesowych dotyczących zmian i nowych funkcjonalności narzędzi informatycznych, wspierających zarządzanie projektami w PLK,
- przeprowadzenie i koordynacja testów zmian i nowych funkcjonalności,
- wsparcie techniczne i merytoryczne użytkowników systemu EPM,
- koordynowanie i organizacja szkoleń wewnętrznych z systemu EPM,
- prowadzenie przeglądów i aktualizacja zapisów Metodyki zarządzania
projektami i portfelami inwestycji infrastrukturalnych oraz Podręcznika użytkownika systemu EPM.
- wykształcenie wyższe kierunkowe – Informatyka, Matematyka, Zarządzanie lub pokrewne,
- minimum rok doświadczenia zawodowego,
- wiedza z zakresu zarządzania projektami, prowadzenia analizy biznesowej oraz zarządzania wymaganiami w projekcie,
- znajomość pakietu MS Office: MS Word, MS Excel, MS PowerPoint,
- umiejętność współpracy oraz dzielenia się wiedzą i doświadczeniem,
- komunikatywność,
- umiejętność radzenia sobie z emocjami,
- zorientowanie na klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
- otwartość na zmianę.
- znajomość programów MS Project i MS SharePoint,
- umiejętność modelowania procesów biznesowych, znajomość notacji BPMN 2.0,
- umiejętność tworzenia prezentacji biznesowych, z wykorzystaniem MS PowerPoint,
- doświadczenie w zakresie zarządzania projektami, prowadzenia analizy biznesowej lub zarządzania wymaganiami w projekcie,
- posiadanie certyfikatu potwierdzającego znajomość tematyki zarządzania projektami (np. PRINCE2),
- dobra znajomość języka angielskiego,
- chęć rozwoju w obszarze zarządzania projektami na styku IT i biznesu.
dla Ciebie:
- Umowa o pracę
- Ulgi na przejazd koleją w Polsce i za granicą
- Opieka medyczna
- Pracownicza kasa zapomogowo-pożyczkowa
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
- Karta Multisport
Poznaj
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.