Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę, pełen etat, praca od poniedziałku do piątku 7:00-15:00
- współpraca z jednostkami w zakresie poprawek, wdrożeń, aktualizacji systemów informatycznych lub propozycji ich zmian/modyfikacji,
- wsparcie merytoryczne użytkowników oraz bieżące rozwiązywanie problemów/incydentów z systemami,
- nadawanie/odbieranie/aktualizacja uprawnień użytkowników oraz ogólnie pojęty nadzór nad systemami w obszarze działania jednostki,
- bieżąca współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi Poczty Polskiej S.A. oraz komórkami organizacyjnymi regionu dystrybucji w zakresie użytkowanych systemów informatycznych,
- szkolenie pracowników i ich bezpośrednie wsparcie w trakcie pracy w systemach wykorzystywanych na danych stanowiskach technologicznych,
- pozyskiwanie i opracowywanie raportów/danych z systemów informatycznych.
- masz wykształcenie minimum średnie, mile widziane wyższe,
- posiadasz praktyczną wiedzę z zakresu funkcjonowania i konfigurowania urządzeń oraz oprogramowania, a także postępowania w sytuacji awarii systemów informatycznych,
- umiesz pracować pod presją czasu, szybko reagujesz na pojawiające się problemy,
- jesteś osobą komunikatywną, samodzielną i zorganizowaną,
- dobrze znasz pakiet MS Office,
- nie boisz się samodzielnie podejmować decyzji.
- znajomość systemów informatycznych stosowanych w PP S.A. (w szczególności: ZST, TMS).
- wsparcie opiekuna podczas pierwszych trzech miesięcy pracy,
- atrakcyjne warunki zakupu prywatnej opieki medycznej i ubezpieczenia na życie,
- dofinansowanie do wypoczynku i wydarzeń kulturalnych,
- pożyczki na preferencyjnych warunkach, wsparcie w przypadku trudnej sytuacji życiowej,
- trzynastą pensję i dodatek stażowy za pracę w Poczcie Polskiej,
- możliwość zakupu karty Multisport na korzystnych warunkach,
- kartę rabatową Biznestank i zniżki u partnerów biznesowych,
- możliwość dołączenia do pocztowych grup sportowych.
Nie musisz wysyłać do nas listu, wystarczy kliknąć Aplikuj!
Poznaj
Poczta Polska S.A.
Dlaczego warto?
Poczta Polska zajmuje się świadczeniem usług pocztowych, bankowych, ubezpieczeniowych i logistycznych dla klientów indywidualnych, firm i instytucji, za pośrednictwem prawie 7,2 tysiąca placówek, agencji oraz filii pocztowych.
Siłą i przewagą konkurencyjną Poczty Polskiej są jej pracownicy. Spółka zatrudnia ok. 80 tys. osób o różnorodnych kwalifikacjach i kompetencjach, w tym wiele osób z lokalnego rynku pracy. Wszystkim dajemy możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach, rekrutacjach wewnętrznych oraz licznych konkursach i zespołach projektowych.
Proces rekrutacji
- Krok Wyślij CV
- Krok Porozmawiajmy
- Krok Spotkajmy się
- Krok Rozwiąż zadanie
- Krok Dołącz do nas
- Krok Poleć nas innym