Poczta Polska S.A.
poszukuje kandydatów na stanowisko:
Do zadań pracownika będzie należeć:
- obsługa handlowa klientów umownych z wyznaczonego obszaru sprzedażowego, w tym przygotowywanie umów według określonych w PP S.A. przepisów
- wizytowanie firm oraz pozyskiwanie nowych klientów na wyznaczonym obszarze sprzedażowym,
- merytoryczne przygotowywanie wizyt u klientów, przygotowywanie tygodniowych planów pracy oraz sporządzanie raportów z prowadzonych działań sprzedażowych
- realizacja nałożonego indywidualnego planu sprzedaży
- wykonywanie obowiązków zawodowych przy użyciu samochodu prywatnego
Od kandydatów oczekujemy:
- wykształcenia średniego (mile widziane wyższe)
- doświadczenia w sprzedaży
- umiejętności obsługi komputera (programów MS Word, MS Excel)
- wysokiej orientacji na klienta, skuteczności w dążeniu do rezultatów
- komunikatywności i dobrej organizacji pracy własnej
- umiejętności myślenia analitycznego
W zamian oferujemy:
- umowę o pracę na okres próbny
- pakiet świadczeń socjalnych
- możliwość rozwoju zawodowego
Inne oczekiwania:
- mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku
- prawo jazdy kategorii B
- zgoda na wykorzystanie własnego samochodu osobowego do celów służbowych
Poznaj
Poczta Polska S.A.
Dlaczego warto?
Poczta Polska zajmuje się świadczeniem usług pocztowych, bankowych, ubezpieczeniowych i logistycznych dla klientów indywidualnych, firm i instytucji, za pośrednictwem prawie 7,2 tysiąca placówek, agencji oraz filii pocztowych.
Siłą i przewagą konkurencyjną Poczty Polskiej są jej pracownicy. Spółka zatrudnia ok. 80 tys. osób o różnorodnych kwalifikacjach i kompetencjach, w tym wiele osób z lokalnego rynku pracy. Wszystkim dajemy możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach, rekrutacjach wewnętrznych oraz licznych konkursach i zespołach projektowych.
Proces rekrutacji
- Krok Wyślij CV
- Krok Porozmawiajmy
- Krok Spotkajmy się
- Krok Rozwiąż zadanie
- Krok Dołącz do nas
- Krok Poleć nas innym