Agencja Pracy Tymczasowej Biznes Partner Sp. z o.o., nr rej. 491- jest obecna na rynku polskim od 15 lat. W tym czasie zdobyliśmy bogate doświadczenie w zapewnianiu stałych i czasowych rozwiązań rekrutacyjnych. Posiadamy wykwalifikowany zespół specjalistów i konsultantów, którzy są ekspertami w swoich dziedzinach. Nasze Oddziały zlokalizowane są w Łodzi, Warszawie, Poznaniu, Gliwicach, Wrocławiu, Strykowie i Żyrardowie.
Pracownik ds. rekrutacji
Miejsce pracy: Poznań
Nr Ref.: PR/PO/02/16
Zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie m.in. za
- samodzielne prowadzenie projektów rekrutacyjnych na stanowiska niższego i średniego szczebla
- utrzymywanie pozytywnych i stałych relacji w kontakcie z Klientem
- zarządzanie bazą kandydatów
- organizację giełd/targów pracy, współpracę z Instytucjami
- przygotowywanie raportów z bieżącej pracy dla struktur APT oraz Klientów
- przygotowywanie zestawień godzinowych PT w cyklu miesięcznym
- administrację kadrowa pracowników tymczasowych
- wykształcenie minimum średnie(mile widziane wyższe kierunkowe)
- prawo jazdy kat. B
- mile widziane doświadczenie na analogicznym stanowisku
- wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
- gotowość do podjęcia pracy pełnej wyzwań
- wysoka kultura osobista
- umiejętność planowania, organizowania czasu pracy i pracy ukierunkowanej na cele
- samodzielność w podejmowanych działaniach
- umiejętność pracy pod presją czasu, kreatywne podejście do zadań
- dobra znajomość obsługi pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych
- gotowość do pracy mobilno-biurowej
- mile widziana znajomość ustawy o pracy tymczasowej oraz prawa pracy
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie z 15-letnim doświadczeniem na rynku pracy (pierwsza umowa na okres próbny)
- Możliwość rozwoju w dziedzinie rekrutacji i selekcji pracowników
- Wszelkie potrzebne narzędzia do wykonywania zadań
- Atrakcyjny system wynagradzania składający się z podstawy i premii