PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.
Poszukujemy osób na stanowisko:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za zapewnienie raportowania planów oraz wyników działalności operacyjnej Spółki, a także weryfikację danych, modeli i kalkulacji pod względem poprawności technicznej i ekonomicznej.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- uczestnictwo w opracowywaniu koncepcji, wdrażaniu oraz bieżącym prowadzeniu Kontrolingu Procesu Utrzymania, w tym współpraca z jednostkami terenowymi Spółki,
- utrzymanie i rozwój aplikacji Miesięczna Ewidencja Robót (MER),
- cykliczne pozyskiwanie, agregowanie, weryfikowanie, analizowanie oraz raportowanie danych dotyczących planów oraz wyników działalności operacyjnej, w tym z obszaru mierników efektywności działalności operacyjnej Spółki,
- uczestnictwo w projektowaniu, implementacji i utrzymaniu narzędzi informatycznych wspomagających procesy w Spółce,
- przygotowywanie i weryfikacja analiz biznesowych na potrzeby Spółki,
- wykonywanie innych poleceń przełożonego zgodnie z posiadanym zakresem umiejętności i kwalifikacji.
Wymagane kwalifikacje:
- wykształcenie wyższe ekonomiczne lub techniczne,
- znajomość obsługi pakietu MS Office (min. MS Word, MS Excel, MS Power Point, MS Outlook) na poziomie średnio zaawansowanym,
- umiejętność współpracy, dzielenie się wiedzą i doświadczeniem, dokładność, terminowość,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- komunikatywność, umiejętność podejmowania decyzji oraz planowania,
- zorientowanie na klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
- otwartość na zmianę.
Mile widziane kwalifikacje:
- wykształcenie wyższe ekonomiczne lub techniczne (preferowane kierunki: metody ilościowe w ekonomii i systemy informacyjne, informatyka i ekonometria, matematyka, statystyka, informatyka, finanse i rachunkowość, transport),
- minimum 2 lata doświadczenia zawodowego,
- znajomość obsługi pakietu MS Office (min. MS Word, MS Excel, MS Power Point, MS Outlook) na poziomie zaawansowanym,
- znajomość języka programowania VBA,
- znajomość jednego z języków obcych: język angielski/ język niemiecki/ język francuski na poziomie średnio zaawansowanym.
Oferujemy:
- pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- szeroki wachlarz świadczeń socjalnych.
Poznaj
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.