Jesteśmy zarządcą krajowej infrastruktury kolejowej i jedną z największych polskich firm, łączącą tradycję z nowoczesnymi technologiami. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, prowadzimy ruch pociągów oraz tworzymy rozkłady jazdy. Budujemy, modernizujemy i utrzymujemy całą infrastrukturę kolejową. Wszystko z szacunkiem dla natury!
Centrala Spółki poszukuje osób na stanowisko:
Stanowisko ds. przygotowania inwestycji
Miejsce pracy: Warszawa
Numer referencyjny: WZ/IPD/08/07/24
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- udział w weryfikacji harmonogramów związanych z przygotowaniem dokumentacji projektowej i przedprojektowej,
- udział w weryfikacji kosztów inwestycji na etapie przygotowania studium wykonalności i dokumentacji projektowej,
- udział w przygotowaniu opisów przedmiotu zamówienia,
- udział w przygotowaniu materiałów niezbędnych do złożenia wniosków o dofinansowanie,
- udział w przygotowaniu inwestycji na etapach tworzenia dokumentacji przedprojektowej i projektowej, w tym w zakresie pozyskiwania decyzji administracyjnych, postępowań przetargowych,
- analiza ryzyk związanych z realizacją zadania inwestycyjnego wraz z przygotowaniem działań minimalizujących ich wpływ na przygotowanie dokumentacji i pozyskanie decyzji administracyjnych,
- udział w przygotowaniu porozumień z samorządami oraz podmiotami zewnętrznymi, dotyczących realizowanych zadań na etapie przedprojektowym i projektowym,
- udział w przygotowaniu inwestycji realizowanych w ramach programów unijnych,
- stała współpraca z zespołami projektów przygotowującymi dokumentację przedprojektową i projektową.
Wymagane kwalifikacje:
- wykształcenie wyższe techniczne,
- 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze inwestycji, w tym w zakresie zarządzania dokumentacją kontraktu,
- wiedza zawodowa z zakresu inwestycji, warunków kontraktowych FIDIC, prawa budowlanego, prawa zamówień publicznych,
- znajomość metod kosztorysowania i rozliczania robót budowlanych,
- znajomość pakietu MS Office i MS Project na poziomie średnio zaawansowanym,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- umiejętność współpracy oraz dzielenia się wiedzą i doświadczeniem,
- umiejętność radzenia sobie z emocjami,
- zorientowanie na klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
- otwartość na zmianę.
Mile widziane kwalifikacje:
- znajomość systemu EPM (Enterprise Project Management – System Zarządzania Projektami),
- wiedza w zakresie przygotowania wniosków o dofinansowanie.
Korzyści
dla Ciebie:
dla Ciebie:
Korzyści dla Ciebie:
- Umowa o pracę
- Ulgi na przejazd koleją w Polsce i za granicą
- Opieka medyczna
- Pracownicza kasa zapomogowo-pożyczkowa
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
- Karta Multisport
Poznaj
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.