Polska Spółka Gazownictwa sp. z o.o. jest największą spółką Grupy Kapitałowej PGNiG oraz największym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego Gazu w Europie. Zatrudnia ponad 11,5 tys. pracowników, działa na terenie całej Polski i dystrybuuje gaz poprzez niemal 190 tys. km gazociągów do ponad 7 milionów odbiorców.
Poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Pracownik ds. Przygotowania Inwestycji i Remontów
(Oddział Zakład Gazowniczy w Szczecinie, Dział Inwestycji i Remontów)
Nr ref.: PSGCS.ZZLR.210.129.20
Miejsce świadczenia pracy: Szczecin
Zakres zadań:
- wsparcie w przygotowaniu do realizacji zadań określonych w Planie Inwestycji i Planie Remontów oraz monitorowanie stopnia ich realizacji,
- udział w przygotowaniu opisu przedmiotu zamówienia i uczestnictwo w opracowaniu projektów umów na wykonanie prac geodezyjnych, projektowych, robót budowlano – montażowych i innych,
- udział w przygotowywaniu i skompletowaniu dokumentacji projektowo – kosztorysowej dla planowanych inwestycji i remontów,
- współpraca z użytkownikami terenu, urzędami i podmiotami ubiegającymi się o przyłączenie,
- renegocjacje umów z wykonawcami dokumentacji projektowych oraz sporządzanie aneksów i porozumień w uzgodnieniu z komórką organizacyjną odpowiedzialną za obszar zakupów,
- realizacja zadań związanych z pozyskiwaniem i regulowaniem praw do nieruchomości pod infrastrukturę techniczną oraz prowadzenie spraw związanych z odszkodowaniami,
- realizacja i monitorowanie umów o przyłączenie i przekazywanie wymaganych informacji do odpowiedniej komórki organizacyjnej.
- informowanie komórek organizacyjnych odpowiedzialnych za obszar obsługi klienta o problemach w przygotowaniu zadań inwestycyjnych dotyczących procesu przyłączania,
- sporządzanie zestawienia dokumentacji projektowej inwestycji na potrzeby utworzenia i rozwiązywania odpisów aktualizacyjnych lub wpisania zaniechanych inwestycji w koszty działalności,
- uczestnictwo w opracowaniu Planu Inwestycyjnego i Planu Rozwoju,
- przygotowywanie danych do Planu Zamówień.
Nasze oczekiwania:
- wykształcenie minimum średnie (mile widziane wyższe kierunkowe),
- 1 rok doświadczenia w pracy o zbliżonym profilu,
- atutem będzie znajomość prawa energetycznego i budowlanego oraz wiedza z zakresu technologii dystrybucji gazu ziemnego,
- znajomość pakietu Office,
- nastawienie na realizację celu, odpowiedzialność i profesjonalizm w działaniu.
Oferujemy:
- umowę o pracę,
- premię miesięczną i kwartalną uzależnioną od wyników pracy,
- 13. pensję,
- elastyczne godziny pracy,
- Pracowniczy Program Emerytalny finansowany przez pracodawcę,
- szeroki pakiet benefitów – m.in. dostęp do opieki medycznej, karta Multisport, dofinansowanie do wypoczynku,
- możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji (m.in. udział w projektach, szkoleniach, studiach).