Jesteśmy zarządcą krajowej infrastruktury kolejowej i jedną z największych polskich firm, łączącą tradycję z nowoczesnymi technologiami. Udostępniamy drogi
kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym,
prowadzimy ruch pociągów oraz tworzymy rozkłady jazdy. Budujemy, modernizujemy i utrzymujemy
całą infrastrukturę kolejową. Wszystko z szacunkiem dla natury. Gwarantujemy stabilne zatrudnienie
ponad 39 tysiącom osób w całym kraju!
Stanowisko ds. projektów krajowych oraz koordynacji inwestycji i utrzymania
Warszawa
Numer referencyjny:
WZ/ISR/117/05/21
WZ/ISR/117/05/21
Co zyskasz?
- Umowę o pracę
- Ulgi na przejazd koleją
- Opiekę medyczną
- Przyjazną i partnerską atmosferę pracy
- Pracowniczą kasę zapomogowo-pożyczkową
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
- Program sportowo -rekreacyjny
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- rozpoznawanie potrzeb Spółki w zakresie planowania potrzeb inwestycyjnych w celu przygotowania planu rzeczowego zadań inwestycyjnych,
- współpraca z zespołami projektowymi i jednostkami organizacyjnymi Spółki,
- pozyskiwanie z jednostek organizacyjnych informacji o potrzebach inwestycyjnych, ważnych z punktu widzenia potrzeb eksploatacyjnych Spółki,
- weryfikowanie i planowanie potrzeb inwestycyjnych w zakresie ich zgodności z programami strategicznymi Spółki oraz programami rządowymi,
- weryfikowanie inicjatyw zgłoszonych przez jednostki organizacyjne Spółki w zakresie oceny wniosku inwestycyjnego, planowanie portfela inwestycji, zarządzanie portfelem inwestycji,
- analiza postępu i koordynacja prac związanych z realizacją rzeczowego planu inwestycyjnego w zakresie zgodności z przyjętymi założeniami,
- udział w procesie planowania projektów krajowych.
Wymagane kwalifikacje:
- wykształcenie wyższe kierunkowe, preferowane: transport, logistyka, ekonomia, ekonomika transportu, techniczne,
- 2 lata doświadczenia zawodowego, w tym 1 rok pracy w inwestycjach,
- znajomość procesu inwestycyjnego,
- znajomość pakietu MS Office na poziomie średniozaawansowanym,
- dobra organizacja pracy własnej,
- samodzielność w realizacji powierzonych zadań,
- umiejętność współpracy oraz dzielenia się wiedzą i doświadczeniem,
- umiejętność radzenia sobie z emocjami,
- zorientowanie na klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
- otwartość na zmianę.
Mile widziane kwalifikacje:
- doświadczenie w planowaniu procesu inwestycyjnego w obszarze infrastruktury transportowej,
- znajomość branży infrastruktury transportowej i budownictwa,
- znajomość zasad zarządzania projektami,
- umiejętność obsługi MS Excel na poziomie średniozaawansowanym.
Poznaj
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.