Ogłoszenie numer: 1854583, z dnia 2017-11-24
Zarząd Inwestycji Miejskich
ogłasza nabór na wolne urzędnicze
„Stanowisko ds. planowania inwestycji”
Pracownik ds. planowania inwestycji
Miejsce pracy: Wrocław
Opis stanowiska
Zakres podstawowych zadań i obowiązków służbowych na „Stanowisku ds. planowania inwestycji:
- sporządzanie, przy współpracy ze wszystkimi komórkami organizacyjnymi, projektu planu rzeczowo-finansowego zadań remontowych i inwestycyjnych realizowanych przez Zarząd,
- dokonywanie bieżącej (stałej) analizy wykorzystania środków finansowych pozostających do dyspozycji Zarządu,
- wnioskowanie w sprawie zmian w planie finansowym, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie zarządzeniami Prezydenta w sprawie zasad i terminów obiegu dokumentów dotyczących zmian budżetu Miasta Wrocławia,
- opracowywanie i uaktualnianie harmonogramów wydatków dla zadań realizowanych przez Zarząd,
- przygotowywanie dokumentacji w celu pozyskania środków finansowych na dofinansowanie inwestycji i remontów realizowanych przez Zarząd, z zewnętrznych źródeł finansowych,
- sporządzanie okresowych informacji o wykonaniu zadań realizowanych przez Zarząd – karty monitoringu inwestycji oraz harmonogramów ich realizacji,
- sporządzenie przy współpracy ze wszystkimi komórkami organizacyjnymi, okresowych i rocznych sprawozdań dotyczących inwestycji i remontów prowadzonych przez Zarząd,
- opiniowanie wniosków o udzielenie zamówień publicznych w zakresie zgodności kosztów i zakresów zamówienia z planem rzeczowo – finansowym jednostki oraz przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych,
- opracowywanie i wydawanie referencji wykonawcom realizującym zadania na zlecenie Zarządu,
- współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu Miejskiego Wrocławia w zakresie przygotowania materiałów niezbędnych do pozyskiwania środków ze źródeł zewnętrznych (w szczególności programów unijnych),
- monitorowanie, koordynacja i nadzór nad rozliczeniem dofinansowania inwestycji ze źródeł zewnętrznych (unijnych, krajowych) oraz bieżąca współpraca z innymi jednostkami uczestniczącymi w realizacji inwestycji,
- dla zadań objętych dofinansowaniem ze źródeł zewnętrznych udostępnianie przechowywanej dokumentacji dotyczącej tych zadań organom kontrolnym,
- przygotowanie i przekazywanie dokumentacji do archiwum zakładowego, w zakresie prowadzonych spraw,
- prowadzenie korespondencji w zakresie powierzonych spraw,
- terminowe i sumienne wykonywanie powierzonych zadań służbowych i innych prac zleconych przez przełożonych,
- zastępowanie pracowników Działu Zamówień Publicznych, Umów i Planowania zgodnie z podpisanym wnioskiem urlopowym.
Wymagania
Kandydatem na wolne urzędnicze stanowisko może być osoba, która:
- posiada obywatelstwo polskie lub
- posiada obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium RP na zasadach określonych w art. 11 ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2016 r. poz. 902 z późn. zm. z poźn. zm.),
- posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- cieszy się nieposzlakowaną opinią,
- posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej określonym stanowisku.
Wymagania niezbędne:
- posiada wykształcenie średnie lub wyższe w obszarze nauk humanistycznych lub społecznych lub ścisłych,
- dla wykształcenia wyższego: co najmniej 3 lata pracy na stanowisku związanym z planowaniem i rozliczaniem budżetu, w szczególności planowaniem i rozliczaniem projektów dofinansowanych ze źródeł zewnętrznych (m.in. środki unijne), w tym co najmniej roczne doświadczenie w pracy w administracji publicznej lub administracji samorządowej,
- dla wykształcenia średniego: co najmniej 5 lata pracy na stanowisku związanym z planowaniem i rozliczaniem budżetu, w szczególności planowaniem i rozliczaniem projektów dofinansowanych ze źródeł zewnętrznych (m.in. środki unijne), w tym co najmniej roczne doświadczenie w pracy w administracji publicznej lub administracji samorządowej,
- praktyczna wiedza z zakresu rozliczania projektów dofinansowanych ze środków europejskich,
- praktyczna wiedza z zakresu rozliczania projektów technicznych,
- praktyczna wiedza z zakresu ustawy o rachunkowości, ustawy prawo zamówień publicznych i ustawy o finansach publicznych,
- praktyczna znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej,
- biegła znajomość obsługi komputera oraz programów pakietu biurowego MS Office.
Wymagania dodatkowe:
- w zakresie umiejętności zawodowych:
- umiejętność prowadzenia korespondencji służbowej,
- w zakresie predyspozycji osobowościowych:
- odpowiedzialność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków służbowych,
- umiejętność podejmowania decyzji i samodzielność,
- umiejętność pracy w zespole, otwartość,
- zdolność nadawania priorytetu sprawom ważnym,
- zdolność analitycznego myślenia,
- komunikatywność, kreatywność,
- odporność na stres.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.