PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.
Poszukujemy osób na stanowisko:
Zakres zadań na stanowisku:
- tworzenie projektu planu zamówień skonsolidowanych dla całej Spółki oraz na podstawie zebranych planów jednostkowych z jednostek organizacyjnych Spółki,
- monitorowanie poziomu realizacji planu zamówień oraz realizacja korekt w planie zamówień,
- analiza i raportowanie w zakresie realizacji planu zamówień w Spółkach zależnych od PKP PLK S.A. na potrzeby Zarządu Spółki,
- uczestnictwo w procesie wypracowania ujednoliconych indeksów dla materiałów i usług oraz wspólnej kategoryzacji dla zakupów centralnych
- administrowanie elektronicznym systemie ds. planowania oraz jego rozwój.
Wymagane kwalifikacje:
- wykształcenie wyższe ekonomiczne, analityczne,
- doświadczenie zawodowe 7 lata w tym 5 roku na stanowiskach związanych z analizą, konsolidacją oraz planowaniem
- znajomość zasad raportowania,
- znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych oraz KSH,
- znajomość pakietu MS Office na poziomie zaawansowanym,
- znajomość systemu SAP na poziomie średnio zaawansowanym,
- umiejętność dzielenia się wiedzą i doświadczeniem,
- umiejętność radzenia sobie ze stresem,
- zorientowanie na klienta,
- otwartość na zmianę.
Oferujemy:
- pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- szeroki wachlarz świadczeń socjalnych.
Poznaj
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.