Wyższe Szkoły Bankowe to największa grupa prywatnych uczelni wyższych w Polsce. Od wielu lat kształcimy w taki sposób, aby pokazać, że możliwe jest łączenie nauki z pracą i życiem prywatnym. Niezależnie czy są to studia wyższe, podyplomowe czy szkolenia, działamy w myśl idei work-life balance.
Nasz sukces zawdzięczamy pracownikom, których zaangażowanie i profesjonalizm codziennie umacniają naszą pozycję lidera. Tworzymy zgrany zespół, a być może to stanowisko jest właśnie dla Ciebie.
Poszukujemy kandydata / kandydatki na stanowisko:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełen etat,
- Możliwość rozwoju i doskonalenia umiejętności,
- Ciekawą i samodzielną pracę w największym polskim holdingu uczelni niepublicznych,
- Możliwość skorzystania z dodatkowych świadczeń (m.in. dofinansowanie do karty Multisport, pakietu medycznego, ubezpieczenie na życie),
- Dodatkowe dni wolne od pracy,
- Zajęcia z języka angielskiego w trakcie pracy.
- Prowadzenie dokumentacji związanej z organizacją studiów podyplomowych,
- Organizacja i obsługa zjazdów na studiach podyplomowych,
- Utrzymanie pozytywnego kontaktu ze słuchaczami i wykładowcami,
- Pomoc w organizacji zakończenia roku.
- Wykształcenie wyższe (lub w trakcie studiów),
- Praktyczna znajomość Pakietu MS Office,
- Komunikatywność, odpowiedzialność i umiejętność pracy w zespole,
- Doświadczenie w pracy biurowej lub na stanowisku związanym z obsługą klienta,
- Gotowość do pracy również w weekendy (praca według wcześniej ustalonego grafiku).
Poznaj
Uniwersytet WSB Merito
Uniwersytet WSB Merito w Gdańsku to największa grupa prywatnych uczelni wyższych w Polsce. Od wielu lat kształcimy w taki sposób, aby pokazać, że możliwe jest łączenie nauki z pracą i życiem prywatnym. Nasza oferta studiów wyższych, podyplomowych i szkoleń stworzona jest zgodnie z ideą work-life balance.
Wspieramy rozwój naszych pracowników, oferując różnorodne szkolenia i pracę przy ambitnych projektach. Razem tworzymy miejsce, w którym studenci zdobywają praktyczną wiedzę, a pracownicy wartościowe doświadczenie.