Poczta Polska S.A.
poszukuje kandydatów na stanowisko:
praca w wymiarze 0,5 etatu
- szkolenie i doradztwo z zakresu ochrony przeciwpożarowej,
- kontrola stanu ppoż oraz przeprowadzanie ćwiczeń ewakuacji obiektu,
- współpraca z organami kontroli zewnętrznej i wewnętrznej,
- analiza zagrożeń, przyczyn pożarów,
- kontrola urządzeń gaśniczych oraz nadzór nad terminowością konserwacji sprzętu ppoż,
- opracowywanie Instrukcji Bezpieczeństwa Pożarowego.
- masz wykształcenie wyższe lub podyplomowe za zakresu ochrony przeciwpożarowej
- potrafisz obsługiwać komputer, znasz pakiet MS Office na poziomie średniozaawansowanym,
- posiadasz prawo jazdy kat. B,
- masz możliwość wykorzystania własnego samochodu do celów służbowych,
- jesteś osobą komunikatywną i zorganizowaną.
- umowę o pracę na czas określony w wymiarze 0,5 etatu,
- stałą pensję zawsze na czas,
- trzynastą pensję i dodatek stażowy,
- dofinansowanie do wypoczynku i wydarzeń kulturalnych,
- atrakcyjne warunki zakupu prywatnej opieki medycznej i karty Multisport.
Zachęcamy także do aplikowania osoby z orzeczoną niepełnosprawnością,
powyżej 50 lat lub po dłuższej przerwie w pracy.
Czekamy na Twoje CV
Wypełnienie formularza zajmie Ci tylko kilka minut.
Poznaj
Poczta Polska S.A.
Dlaczego warto?
Poczta Polska zajmuje się świadczeniem usług pocztowych, bankowych, ubezpieczeniowych i logistycznych dla klientów indywidualnych, firm i instytucji, za pośrednictwem prawie 7,2 tysiąca placówek, agencji oraz filii pocztowych.
Siłą i przewagą konkurencyjną Poczty Polskiej są jej pracownicy. Spółka zatrudnia ok. 80 tys. osób o różnorodnych kwalifikacjach i kompetencjach, w tym wiele osób z lokalnego rynku pracy. Wszystkim dajemy możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach, rekrutacjach wewnętrznych oraz licznych konkursach i zespołach projektowych.
Proces rekrutacji
- Krok Wyślij CV
- Krok Porozmawiajmy
- Krok Spotkajmy się
- Krok Rozwiąż zadanie
- Krok Dołącz do nas
- Krok Poleć nas innym