Poczta Polska S.A.
poszukuje kandydatów na stanowisko:
- doradztwo z zakresu ochrony przeciwpożarowej,
- kontrola stanu ppoż oraz przeprowadzanie ćwiczeń ewakuacji obiektu,
- współpraca z organami kontroli zewnętrznej i wewnętrznej,
- analiza powstawania i przyczyn pożarów,
- kontrola urządzeń gaśniczych oraz nadzór nad terminowością konserwacji sprzętu ppoż,
- opracowywanie IBP.
- masz wykształcenie minimum średnie,
- potrafisz obsługiwać komputer, znasz pakiet MS Office na poziomie podstawowym,
- posiadasz kwalifikacje zgodne z Dz.U. z 2009 r. Nr 178, poz. 1380 z p. zm.,
- posiadasz prawo jazdy kat. B,
- masz możliwość wykorzystania własnego samochodu do celów służbowych,
- jesteś osobą komunikatywną i zorganizowaną.
- stabilne zatrudnienie oraz umowę o pracę w wymiarze 0,5 etatu,
- stałą pensję zawsze na czas,
- trzynastą pensję i dodatek stażowy,
- dofinansowanie do wypoczynku i wydarzeń kulturalnych,
- atrakcyjne warunki zakupu prywatnej opieki medycznej i karty Multisport.
Cenimy różnorodność!
Zachęcamy do aplikowania także osoby z orzeczoną niepełnosprawnością,
powyżej 45 lat, po zwolnieniach lub po dłuższej przerwie w pracy.
Czekamy na Twoje CV!
Poznaj
Poczta Polska S.A.
Dlaczego warto?
Poczta Polska zajmuje się świadczeniem usług pocztowych, bankowych, ubezpieczeniowych i logistycznych dla klientów indywidualnych, firm i instytucji, za pośrednictwem prawie 7,2 tysiąca placówek, agencji oraz filii pocztowych.
Siłą i przewagą konkurencyjną Poczty Polskiej są jej pracownicy. Spółka zatrudnia ok. 80 tys. osób o różnorodnych kwalifikacjach i kompetencjach, w tym wiele osób z lokalnego rynku pracy. Wszystkim dajemy możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach, rekrutacjach wewnętrznych oraz licznych konkursach i zespołach projektowych.
Proces rekrutacji
- Krok Wyślij CV
- Krok Porozmawiajmy
- Krok Spotkajmy się
- Krok Rozwiąż zadanie
- Krok Dołącz do nas
- Krok Poleć nas innym