Jesteśmy zarządcą krajowej infrastruktury kolejowej i jedną z największych polskich firm, łączącą tradycję z nowoczesnymi technologiami. Udostępniamy drogi
kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym,
prowadzimy ruch pociągów oraz tworzymy rozkłady jazdy. Budujemy, modernizujemy i utrzymujemy
całą infrastrukturę kolejową. Wszystko z szacunkiem dla natury. Gwarantujemy stabilne zatrudnienie
ponad 39 tysiącom osób w całym kraju!
Stanowisko ds. obsługi sekretariatu Prezesa Zarządu
Warszawa
Numer referencyjny:
WZ/IBZ/275/02/23
WZ/IBZ/275/02/23
Co zyskasz?
- Umowę o pracę
- Ulgi na przejazd koleją
- Opiekę medyczną
- Przyjazną i partnerską atmosferę pracy
- Pracowniczą kasę zapomogowo-pożyczkową
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
- Program sportowo -rekreacyjny
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- zarządzanie i planowanie kalendarza przełożonych,
- zapewnienie prawidłowego i sprawnego obiegu korespondencji i dokumentów, kierowanie jej zgodnie z dekretacją do komórek i jednostek organizacyjnych, archiwizowanie dokumentacji zgodnie z przepisami,
- monitorowanie wydawanych przez Zarząd poleceń oraz dyspozycji kierowanych do komórek i jednostek organizacyjnych i koordynowanie ich terminowej realizacji,
- zapewnienie właściwego poziomu komunikacji i współpracy z urzędami i instytucjami współpracującymi ze Spółką,
- prowadzenie i aktualizacja bazy informacji teleadresowej urzędów i instytucji współpracujących ze Spółką,
- dbałość o kreowanie pozytywnego wizerunku Zarządu i Spółki,
- rozpoznawanie potrzeb i konieczności działań w zakresie merytorycznej odpowiedzialności przełożonych celem zapewnienia mu wsparcia organizacyjno-technicznego,
- dbałość o przestrzeganie zasad polityki bezpieczeństwa informacji w Spółce,
- sporządzanie pism, wniosków, prowadzenie korespondencji biznesowej,
- organizacja i obsługa spotkań biznesowych,
- administracyjno-organizacyjne prowadzenie sekretariatu (wyposażenie, zaopatrzenie w materiały biurowe, prenumerata pism, itp.).
Wymagane kwalifikacje:
- wykształcenie wyższe,
- znajomość obsługi MS Office na poziomie średnio zaawansowanym,
- posiadanie doświadczenia na podobnym stanowisku,
- dyspozycyjność z uwagi na elastyczny czas pracy,
- język angielski na poziomie komunikatywnym,
- umiejętność współpracy oraz dzielenia się wiedzą i doświadczeniem,
- umiejętność radzenia sobie z emocjami,
- zorientowanie na klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
- otwartość na zmianę.
Poznaj
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.