Jesteśmy największą w Polsce firmą zapewniającą obsługę naziemną linii lotniczych. Zajmujemy się kompleksową obsługą pasażerów, bagażu, samolotów oraz cargo. Nasi klienci to ponad czterdzieści linii lotniczych z całego świata. Jesteśmy obecni w portach lotniczych w Warszawie, Modlinie, Krakowie oraz w Gdańsku. Zatrudniamy ponad półtora tysiąca wykwalifikowanych pracowników, którzy w ciągu roku obsługują blisko sto tysięcy lotów i dbają o bezpieczeństwo i komfort ponad pięciu milionów pasażerów.
W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy osób do wsparcia w czynnościach związanych z:
Pracownik ds. obsługi Pasażerów
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: PAX/PRACOWNIK/WARSZAWA/2015
Wymagania:
- Język angielski na poziomie min. średniozaawansowanym w mowie i w piśmie (min. poziom B1) - WARUNEK KONIECZNY
- Wysoka dyspozycyjność - praca może być świadczona również w soboty, niedziele i w Święta
- Wysoka kultura osobista i komunikatywność
- Cierpliwość, odporność na stres
- Umiejętność pracy samodzielnej i w zespole
- Umiejętność obsługi komputera
- Mile widziane prawo jazdy kat. B
- Mile widziane doświadczenie w pracy na lotnisku i/lub przy obsłudze klienta
Wykonywane czynności:
Wsparcie w czynnościach związanych z obsługą wylotów, przylotów i transferów, w tym:
- Asysta pasażerska przy odprawie biletowo-bagażowej
- Asysta pasażerska w drodze do/z samolotu
- Asysta pasażerska przy taśmach odbioru bagażu
- Prowadzenie samochodu służbowego na płycie lotniska w celu przewożenia pasażerów priorytetowych
- Umowę zlecenia (z możliwością późniejszego zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę)
- Zdobycie doświadczenia zawodowego
- Pracę w firmie o wieloletniej tradycji