Ogłoszenie numer: 46870, z dnia 2008-07-16
DELTA CONTACT Sp. z o.o.
Jesteśmy nowoczesnym call center realizującym politykę pracowniczą opartą o zasadę „fair trade”. Świadczymy usługi w dziedzinach telemarketingu i telefonicznej obsługi klienta. Pracujemy o stałych porach, na miejscu, oferując produkty i usługi Klientów przez telefon. Dla nas nieważny jest wiek, w naszej firmie pracują również Emeryci i Renciści.
PRACOWNIK DS. OBSŁUGI KLIENTA
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: PRACA/07/2008
Opis stanowiska
- Sprzedaż produktów i usług przez telefon w godz. 8-15 lub 15-21
- Promocja oraz prezentacja produktów i usług
Wymagania
- Miłe usposobienie
- Umiejętność poprawnego wysławiania się
- Wykształcenie min. średnie
- Zaangażowanie oraz umiejętności zdobywania ludzi
Oferujemy
- Pewne zarobki
- Szkolenia
- Możliwość awansu
- Miłą atmosferę pracy
- Wsparcie przełożonych oraz współpracowników
- Opiekę medyczną
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.