Foodcom SAWrocław, Wrocławskie Parki Biznesu
praca stacjonarna
młodszy specjalista (junior) umowa zlecenie / o pracę / kontrakt B2B pełny etat 4 500 - 6 000 zł / mies. (w zal. od umowy)
3 godz.
Jakie będą Twoje obowiązki? Administracyjne wsparcie działu handlowego; Obsługa bieżącej korespondencji z klientami i dostawcami; Wsparcie w planowaniu transportu oraz realizacji zamówień; Przygotowywanie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi standardami;
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
22 godz.
Opis stanowiska Doradztwo oraz aktywa sprzedaż produktów z marki premium (drzwi, schody i podłogi dębowe). Budowanie i utrzymanie pozytywnych relacji z Klientem poprzez najlepszą obsługę klienta na każdym etapie sprzedaży (kontakt bezpośredni, mailowy oraz telefoniczny). Aktywne...
Fundacja Aktywizacja jest liderem w aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami.
Od 1991 roku wspieramy osoby z niepełnosprawnościami w procesie wejścia na rynek pracy poprzez doradztwo, szkolenia, usługi pośrednictwa pracy, pomoc w przygotowaniu się i zdobyciu zatrudnienia.
Pracownik ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Wrocław
WYMAGANIA:
Wykształcenie min. średnie
Znajomość pakietu MS Office na poziomie podstawowym
Doświadczenie w obsłudze klienta
Orzeczenie o niepełnosprawności
OFERUJEMY:
Stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę,
Trzynastą pensję i dodatek stażowy
Wsparcie doradcy zawodowego, psychologa, prawnika
Możliwość nieodpłatnego udziału w szkoleniach
Dodatki motywacyjne i na dojazdy
Atrakcyjne warunki zakupu prywatnej opieki medycznej i karty Multisport
Foodcom SAWrocław, Wrocławskie Parki Biznesu
praca stacjonarna
młodszy specjalista (junior) umowa zlecenie / o pracę / kontrakt B2B pełny etat 4 500 - 6 000 zł / mies. (w zal. od umowy)
3 godz.
Jakie będą Twoje obowiązki? Administracyjne wsparcie działu handlowego; Obsługa bieżącej korespondencji z klientami i dostawcami; Wsparcie w planowaniu transportu oraz realizacji zamówień; Przygotowywanie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi standardami;
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
22 godz.
Opis stanowiska Doradztwo oraz aktywa sprzedaż produktów z marki premium (drzwi, schody i podłogi dębowe). Budowanie i utrzymanie pozytywnych relacji z Klientem poprzez najlepszą obsługę klienta na każdym etapie sprzedaży (kontakt bezpośredni, mailowy oraz telefoniczny). Aktywne...