Pracownik ds. Obsługi Klienta / Operator helpdesk ds. usterek technicznych
Miejsce pracy: Łódź
- Przyjmowanie oraz zakładanie zgłoszeń zgodnie ze standardem obsługi Sodexo
- Procesowanie zgłoszeń w wyznaczonym systemie według potwierdzonego procesu obsługi
- Monitorowanie terminów SLA
- Raportowanie
- Obsługa systemu BMS w fabryce
- Obsługa systemu przeciwpożarowego
- Dobrej znajomości pakietu MS Office (głównie MS Excel),
- Umiejętności skutecznej komunikacji,
- Odpowiedzialności i sumienności w wykonywaniu obowiązków,
- Dokładności oraz dobrej organizacji pracy,
- Wykształcenie techniczne/ praca w Call Center będzie dodatkowym atutem.
- Mile widziana znajomość programówdo obsługi klienta(ticketing tools)
- Zatrudnienie na cały etat na umowę o pracę, w godzinach nocnych! Zmiany w godzinach 6:00-18:00 i 18:00-6:00
- Realne możliwości awansu w strukturach firmy
- Fantastyczną atmosferę nastawioną na wzajemne wspieranie i dzielenie się wiedzą,
- Dodatkowe świadczenia: prywatna opieka medyczna, Multisport, bony na święta (wg regulaminu), dofinansowanie do nauki języków
Poznaj
Sodexo Polska Spółka z o. o.
Od początku naszego istnienia, w Sodexo mamy konkretną wizję działalności – to ona wytycza kierunek, w którym zmierzamy. Przyjęta przez nas perspektywa stoi u podstaw wszystkiego, co robimy.Wierzymy, że konkretne działania i codzienne wysiłki prowadzą do realnej poprawy życia ludzi, lokalnych społeczności i funkcjonowania naszej planety. Właśnie dlatego naszym celem jest czynienie życia lepszym dla wszystkich.