Twój zakres obowiązków: telefoniczna obsługa klientów sieci sklepów odzieżowych w języku czeskim i polskim - to klienci będą dzwonić do Ciebie, odpowiadanie na maile klientów, udzielanie odpowiedzi na zapytania - pomożesz klientowi m.in. w kwestii zamówień internetowych, problemów z...
What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
Zadania: Na co dzień będziesz zajmował się kompleksową obsługą pasażerów linii lotniczych Ryanair od momentu planowania podróży do momentu wylądowania w miejscu docelowym: udzielanie ogólnych informacji, w tym rozwiązywanie codziennych problemów pasażerów, rozpatrywanie reklamacji...
Zadania: Na co dzień będziesz zajmował się kompleksową obsługą pasażerów linii lotniczych Ryanair od momentu planowania podróży do momentu wylądowania w miejscu docelowym: udzielanie ogólnych informacji, w tym rozwiązywanie codziennych problemów pasażerów, rozpatrywanie reklamacji...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
21 godz.
As a Customer Service Advisor, you will be the first point of contact for the customer, responding to various incoming requests, solving emerging issues. Provide assistance via telephone, and chat. Listen carefully and understand customer needs. Handling different methods of payments (credit cards,...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 9 500 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
22 godz.
Providing customer support in the installation and operation of security cameras. Answering customer inquiries - phone/chat/email. Entering data into the system.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
22 godz.
Your responsibilities: Providing customer support in the installation and operation of security cameras. Answering customer inquiries - phone/chat/email. Entering data into the system.
Solving passengers' problems, because we believe everyone deserves a lieto fine ;) Providing essential information with as much ease as if you were hosting your own podcast! Handling incoming calls, emails and chats. Helping in crisis situations with a cool head and a smile on your face - like...
Agencja pracy pracomania.pl od ponad 7 lat skutecznie działa na polskim i niemieckim rynku pracy, wspierając największe firmy z branży BPO/SSC/CC w rekrutacji specjalistów ze znajomością języków obcych: niemieckiego, francuskiego, włoskiego i czeskiego.
W chwili obecnej dla naszego Klienta, międzynarodowego dostawcy usług w zakresie outsourcingu, dającego zatrudnienie 63 000 pracowników w ponad 35 krajach, rekrutujemy:
Pracownik ds. Obsługa Klienta z niemieckim
Miejsce pracy: Poznań
Nr Ref.: POZ05
Zadania:
obsługa infolinii niemieckiej sieci komórkowej (rozmowy przychodzące)
udzielanie informacji na temat abonamentów, telefonów komórkowych i dodatkowych usług
Wymagania:
biegła znajomość języka niemieckiego (w mowie i piśmie)
dobra dykcja
umiejętność obsługi komputera
chęć do nauki, podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego
mile widziane doświadczenie na projektach w języku niemieckim w centrum SSC/BPO/CC
Twój zakres obowiązków: telefoniczna obsługa klientów sieci sklepów odzieżowych w języku czeskim i polskim - to klienci będą dzwonić do Ciebie, odpowiadanie na maile klientów, udzielanie odpowiedzi na zapytania - pomożesz klientowi m.in. w kwestii zamówień internetowych, problemów z...
What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
Zadania: Na co dzień będziesz zajmował się kompleksową obsługą pasażerów linii lotniczych Ryanair od momentu planowania podróży do momentu wylądowania w miejscu docelowym: udzielanie ogólnych informacji, w tym rozwiązywanie codziennych problemów pasażerów, rozpatrywanie reklamacji...
Zadania: Na co dzień będziesz zajmował się kompleksową obsługą pasażerów linii lotniczych Ryanair od momentu planowania podróży do momentu wylądowania w miejscu docelowym: udzielanie ogólnych informacji, w tym rozwiązywanie codziennych problemów pasażerów, rozpatrywanie reklamacji...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
21 godz.
As a Customer Service Advisor, you will be the first point of contact for the customer, responding to various incoming requests, solving emerging issues. Provide assistance via telephone, and chat. Listen carefully and understand customer needs. Handling different methods of payments (credit cards,...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 9 500 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
22 godz.
Providing customer support in the installation and operation of security cameras. Answering customer inquiries - phone/chat/email. Entering data into the system.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
22 godz.
Your responsibilities: Providing customer support in the installation and operation of security cameras. Answering customer inquiries - phone/chat/email. Entering data into the system.
Solving passengers' problems, because we believe everyone deserves a lieto fine ;) Providing essential information with as much ease as if you were hosting your own podcast! Handling incoming calls, emails and chats. Helping in crisis situations with a cool head and a smile on your face - like...