poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- umowę o pracę na 1,0 et. na czas określony (długotrwałe zastępstwo),
- pensję zawsze na czas,
- trzynastą pensję,
- możliwość rozwoju w obszarze nieruchomości,
- dofinansowanie do wypoczynku i wydarzeń kulturalnych,
- atrakcyjne warunki zakupu prywatnej opieki medycznej i karty Multisport,
- pracę w dynamicznym Zespole oraz przyjazną atmosferę w miejscu pracy,
- zwrot kosztów używania samochodu prywatnego do celów służbowych,
- pracę od poniedziałku do piątku w systemie jednozmianowym.
- posiadasz wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: inżynierskie, w zakresie zarządzania nieruchomościami, administracja),
- masz wiedzę z zakresu zarządzania i gospodarowania nieruchomościami oraz przepisów w tym zakresie,
- znasz biegle obsługę pakietu MS Office, w szczególności Excel,
- znasz zasady konstruowania umów związanych z obsługą nieruchomości,
- posiadasz doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku,
- potrafisz analitycznie myśleć, reagować na pojawiające się problemy,
- potrafisz dobrze organizować pracę własną i współpracować w zespole,
- masz wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne, jesteś samodzielny i umiesz pracować pod presją czasu,
- posiadasz prawo jazdy kat. B. i własny samochód.
- racjonalna gospodarka zasobami lokalowymi Spółki na terenie działania regionu, w tym dbałość o utrzymanie nieruchomości w stanie technicznym niepogorszonym, zgodnie z ich przeznaczeniem oraz zasadami bezpieczeństwa użytkowania,
- pozyskiwanie nowych obiektów/lokali na potrzeby innych jednostek organizacyjnych, w tym prowadzenie uzgodnień w celu zawarcia umów,
- odpowiedzialność za prawidłową realizację nadzorowanych umów,
- monitorowanie wykorzystania środków finansowych na przydzielonych do nadzoru kontach analitycznych,
- sporządzanie analiz, sprawozdań z zakresu gospodarki nieruchomościami,
- praca na podstawie przepisów prawa w zakresie gospodarowania nieruchomościami.
Zachęcamy także do aplikowania osoby z orzeczoną niepełnosprawnością,
powyżej 50 lat lub po dłuższej przerwie w pracy.
Czekamy na Twoje CV do 02 czerwca 2021 r.
Poznaj
Poczta Polska S.A.
Dlaczego warto?
Poczta Polska zajmuje się świadczeniem usług pocztowych, bankowych, ubezpieczeniowych i logistycznych dla klientów indywidualnych, firm i instytucji, za pośrednictwem prawie 7,2 tysiąca placówek, agencji oraz filii pocztowych.
Siłą i przewagą konkurencyjną Poczty Polskiej są jej pracownicy. Spółka zatrudnia ok. 80 tys. osób o różnorodnych kwalifikacjach i kompetencjach, w tym wiele osób z lokalnego rynku pracy. Wszystkim dajemy możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach, rekrutacjach wewnętrznych oraz licznych konkursach i zespołach projektowych.
Proces rekrutacji
- Krok Wyślij CV
- Krok Porozmawiajmy
- Krok Spotkajmy się
- Krok Rozwiąż zadanie
- Krok Dołącz do nas
- Krok Poleć nas innym