PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.
Poszukujemy osób na stanowisko:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- monitorowanie prowadzonych projektów i realizowanych inwestycji w zakresie wdrażania interoperacyjności, przygotowanie raportów;
- ocena dokumentacji studialnej i technicznej pod względem zachowania spójności i kompletność podsystemów strukturalnych oraz możliwości uzyskania zezwoleń na ich dopuszczenie do eksploatacji;
- prowadzenie analiz i oceny dokumentacji studialnej i technicznej, dokumentacji procesu certyfikacji WE oraz protokołów odbioru prac w zakresie zgodności ze SIWZ, OPZ lub PFU w obszarze zastosowania wymagań interoperacyjności;
- monitorowanie posiadanych przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. dokumentów zezwalających na eksploatację urządzeń i budowli oraz podsystemów strukturalnych w zakresie wymagań interoperacyjności;
- współpraca i wsparcie właściwych komórek PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. w zakresie zastosowania Technicznych Specyfikacji Interoperacyjności na etapie realizacji projektu inwestycyjnego oraz w zakresie utrzymania wymagań interoperacyjności na liniach kolejowych zarządzanych przez Spółkę;
- współpraca z wyższymi uczelniami, jednostkami naukowo-badawczymi i innymi instytucjami w zakresie wdrożenia podsystemów strukturalnych i funkcjonalnych.
Wymagane kwalifikacje:
- Wykształcenie wyższe kierunkowe: budownictwo, transport, zarządzanie;
- Minimum 10-letni staż pracy, w tym co najmniej 5 lat na stanowisku związanym z procesami inwestycyjnymi lub wdrożeniem standardów technicznych na kolei;
- Doświadczenie zawodowe, w tym na stanowiskach związanych z przygotowaniem i realizacją projektów inwestycyjnych;
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie, w tym w zakresie słownictwa branżowego;
- Znajomość zagadnień dotyczących polityki transportowej Unii Europejskiej, w tym legislacji dotyczącej wymagań interoperacyjności i funkcjonowania rynku przewozów kolejowych;
- Asertywność, zaangażowanie, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, wysoko rozwinięta umiejętność dzielenia się wiedzą i doświadczeniem, umiejętność analitycznego myślenia.
Mile widziane kwalifikacje:
- Doświadczenie w zakresie samodzielnego prowadzenia audytów lub nadzoru inwestycyjnego;
- Wykształcenie średnie techniczne w specjalności: automatyka, mechanika, elektrotechnika, elektronika lub energetyka;
- Dobra znajomość zagadnień logistyki i eksploatacji;
- Dobra znajomość pakietu MS Office i MS Project;
- Doświadczenie w sporządzaniu i opiniowaniu aktów normatywnych.
Oferujemy:
- pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- szeroki wachlarz świadczeń socjalnych.
Poznaj
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.