Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę, 1 etat, praca od poniedziałku do piątku
Twoje zadania:
- monitorowanie i analiza procesów operacyjnych,
- pozyskiwanie i analiza danych z systemów informatycznych,
- przeprowadzanie postępowań wyjaśniających w związku z wniesionymi reklamacjami,
- analiza skarg i reklamacji,
- sporządzanie i analizowanie wymaganej sprawozdawczości,
- udział w tworzeniu wewnętrznych przepisów i procedur technologicznych,
- współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi w zakresie poprawy jakości świadczenia usług pocztowych,
- monitorowanie przesyłek paletowych pod kątem terminowości, bezpieczeństwa oraz wymaganych wskaźników jakościowych.
- masz wykształcenie średnie (mile widziane wyższe),
- posługujesz się pakietem MS Office w szczególności programem Word, Excel, Power Point na poziomie bardzo dobrym,
- potrafisz rozwiązywać problemy, jesteś nastawiony na osiąganie celów i radzisz sobie ze stresem,
- jesteś osobą komunikatywną, kreatywną, samodzielną,
- cenisz współpracę w zespole,
- potrafisz efektywnie organizować swój czas pracy.
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- znajomość systemów informatycznych stosowanych w Poczcie Polskiej (Zintegrowany System Teleinformatyczny WiEmPost – ZST; TMS – System Zarządzania Transportem).
- wsparcie opiekuna podczas pierwszych trzech miesięcy pracy,
- atrakcyjne warunki zakupu prywatnej opieki medycznej i ubezpieczenia na życie,
- dofinansowanie do wypoczynku i wydarzeń kulturalnych,
- pożyczki na preferencyjnych warunkach, wsparcie w przypadku trudnej sytuacji życiowej,
- trzynastą pensję i dodatek stażowy za pracę w Poczcie Polskiej,
- możliwość zakupu karty Multisport na korzystnych warunkach,
- kartę rabatową Biznestank i zniżki u partnerów biznesowych,
- możliwość dołączenia do pocztowych grup sportowych.
Nie musisz wysyłać do nas listu, wystarczy kliknąć Aplikuj!
Poznaj
Poczta Polska S.A.
Dlaczego warto?
Poczta Polska zajmuje się świadczeniem usług pocztowych, bankowych, ubezpieczeniowych i logistycznych dla klientów indywidualnych, firm i instytucji, za pośrednictwem prawie 7,2 tysiąca placówek, agencji oraz filii pocztowych.
Siłą i przewagą konkurencyjną Poczty Polskiej są jej pracownicy. Spółka zatrudnia ok. 80 tys. osób o różnorodnych kwalifikacjach i kompetencjach, w tym wiele osób z lokalnego rynku pracy. Wszystkim dajemy możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach, rekrutacjach wewnętrznych oraz licznych konkursach i zespołach projektowych.
Proces rekrutacji
- Krok Wyślij CV
- Krok Porozmawiajmy
- Krok Spotkajmy się
- Krok Rozwiąż zadanie
- Krok Dołącz do nas
- Krok Poleć nas innym