Poczta Polska S.A.
poszukuje kandydatów na stanowisko:
Pracownik ds. Lokalnej Obsługi Użytkownika - Informatyk
Miejsce pracy: Nowy Targ
Nr Ref.: KW7/252/HR/2014
Do zadań pracownika będzie należeć:
- bezpośrednie wsparcie użytkowników systemów informatycznych,
- prowadzenie diagnostyki stanu urządzeń IT,
- wdrażanie nowych aktualizacji oprogramowania wraz z dbałością o realizację wymagań bezpieczeństwa dla systemów IT i sieci teleinformatycznych,
- usuwanie awarii sprzętu IT.
- znajomości sprzętu IT pod względem konfiguracji, naprawy oraz konserwacji urządzeń IT,
- dobrej znajomości systemów MS Windows, MS Office, MS SQL,
- dobrej znajomości zagadnień związanych z sieciami LAN, WiFi,
- dobrej organizacji pracy własnej,
- umiejętności rozwiązywania problemów,
- umiejętności pracy w zespole,
- komunikatywności,
- umowę o pracę na wakat,
- pakiet świadczeń socjalnych,
- pracę w największej, polskiej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
Inne oczekiwania:
- doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku,
- prawo jazdy kat B,
- zgoda na wykorzystanie własnego samochodu osobowego do celów służbowych.
Poznaj
Poczta Polska S.A.
Dlaczego warto?
Poczta Polska zajmuje się świadczeniem usług pocztowych, bankowych, ubezpieczeniowych i logistycznych dla klientów indywidualnych, firm i instytucji, za pośrednictwem prawie 7,2 tysiąca placówek, agencji oraz filii pocztowych.
Siłą i przewagą konkurencyjną Poczty Polskiej są jej pracownicy. Spółka zatrudnia ok. 80 tys. osób o różnorodnych kwalifikacjach i kompetencjach, w tym wiele osób z lokalnego rynku pracy. Wszystkim dajemy możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach, rekrutacjach wewnętrznych oraz licznych konkursach i zespołach projektowych.
Proces rekrutacji
- Krok Wyślij CV
- Krok Porozmawiajmy
- Krok Spotkajmy się
- Krok Rozwiąż zadanie
- Krok Dołącz do nas
- Krok Poleć nas innym