Ogłoszenie numer: 2358095, z dnia 2019-03-20
Wójt Gminy Dąbrowa
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY:
Pracownik ds. księgowości budżetowej
Miejsce pracy: opolskie, Dąbrowa
Opis stanowiska
- Sprawdzanie dowodów księgowych pod względem formalno - rachunkowym.
- Dekretowanie dowodów księgowych.
- Prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej.
- Kompletowanie dokumentacji dowodów księgowych.
- Prowadzenie księgowości pozabudżetowej.
- Sporządzanie sprawozdań budżetowych.
- Sporządzanie sprawozdań finansowych.
- Przeprowadzanie inwentaryzacji i weryfikacji sald na dzień bilansowy.
- Wystawianie faktur VAT, prowadzenie rejestrów VAT zakupów i sprzedaży, sporządzanie deklaracji VAT
- Współpraca ze stanowiskiem kasy, podatków, gospodarki odpadami.
- Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonych.
Wymagania
Wymagania niezbędne:
- Spełnienie wymagań określonych w art. 6 ust. 1 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1260 z późn. zm.).
- Brak karalności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Znajomość przepisów prawnych.
- Wykształcenie średnie ekonomiczne lub wyższe.
- Doświadczenie zawodowe, min. 3 letni staż pracy w księgowości, preferowany staż pracy w jednostkach budżetowych.
- Umiejętność obsługi komputera (Microsoft Office, Excel, Internet, poczta e-mail) oraz podstawowych urządzeń biurowych.
- Nieposzlakowana opinia.
- Dyspozycyjność.
- Samodzielność w działaniu.
- Sumienność, terminowość i rzetelność, dobra organizacja czasu pracy.
- Zdolność analitycznego myślenia i umiejętność pracy w zespole.
- Gotowość do stałego podnoszenia swoich kwalifikacji.
- Odpowiedzialność, odporność na stres.
- Wysoka kultura osobista.
Wymagania dodatkowe:
- Znajomość przepisów z zakresu podatku od towarów i usług VAT oraz klasyfikacji budżetowej.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.