Powiatowy Urząd Pracy w Sztumie z siedzibą w Dzierzgoniu
Sztum
praca stacjonarna
18 godz. temu
Powiatowy Urząd Pracy w Sztumie z siedzibą w Dzierzgoniu
Pracownik ds. kredytów
Miejsce pracy: Sztum
Numer: StPr/24/0409
OBOWIĄZKI:
- efektywna, kompleksowa i profesjonalna sprzedaż usług bankowych
- dbanie o utrzymanie jakości obsługi klienta na poziomie zgodnym z obowiązującymi standardami obsługi i wyznaczonym w strategii wzorcem kulturowym
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B
Wymagania inne:
- umiejętność prowadzenia rozmowy sprzedażowej
- umiejętność rozpoznawania potrzeb klienta
- zaangażowanie w wykonywaną pracę
- sumienność i obowiązkowość
- komunikatywność, odpowiedzialność oraz dokładność
- umiejętność pracy zespołowej
- dobra organizacja pracy własnej
- dyspozycyjność
Miejsce pracy:
Sztum
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 5 000 PLN
KONTAKT:
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Adres:
Tadeusza Zawadzkiego Zośki 11, 82-440 Dzierzgoń, powiat: sztumski, woj: pomorskie
Dane kontaktowe:
Powiatowy Urząd Pracy w Sztumie z siedzibą w Dzierzgoniu Martyna Orłowska m.orlowska@sztum.praca.gov.pl 556406888
Sposób kontaktu:
za pośrednictwem urzędu
Wymagane dokumenty:
cv
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Sztumie z siedzibą w Dzierzgoniu
„Aplikuj szybko” oznacza, że jednym kliknięciem zaaplikujesz na ogłoszenie. Pracodawca otrzyma CV użyte przez Ciebie przy wcześniejszym aplikowaniu lub ostatni dodany przez Ciebie plik w Moje CV. Aby skorzystać z funkcji “Aplikuj szybko” musisz być zalogowany.
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Na co dzień w pracy: Wspierasz klientów w znalezieniu najbardziej korzystnego dla nich finansowania (kredytu, ubezpieczenia) Przygotowujesz dokumenty; Przeprowadzasz proces obsługi kredytu, zgodnie z wytycznymi instytucji współpracujących i nadzorujących;
Na co dzień w pracy: Wspierasz Klientów (mikroprzedsiębiorców, Klientów indywidualnych) w znalezieniu najbardziej korzystnego dla nich finansowania (kredytu, leasingu, faktoringu, innych produktów dedykowanych obszarowi) Samodzielnie realizujesz założone cele sprzedażowe; Przeprowadzasz...
Opis stanowiska sprzedaż produktów bankowych (m.in. konta, kredyty, ubezpieczenia) pozyskiwanie nowych klientów; budowanie długotrwałych relacji z klientami bankowości detalicznej; promowanie zdalnych kanałów dystrybucji; realizowanie ilościowych oraz jakościowych celów sprzedażowych;...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...