Poczta Polska S.A.
poszukuje Kandydatów na stanowisko:
Pracownik ds. koordynacji i wsparcia sprzedaży
Miejsce pracy: Łódź
Nr Ref.: 113/06/05/2015
Do zadań pracownika będzie należeć:
- tworzenie planów sprzedaży usług zgodnie z zasadami organizacji planowania w PP S.A.,
- monitorowanie, analiza oraz ocena wykonania planów sprzedaży usług na ustalonym obszarze działania,
- współpraca z komórkami organizacyjnymi PP S.A. w zakresie tworzenia planów sprzedaży usług,
- opracowywanie raportów i analiz,
- bieżące analizowanie ofert firm konkurencyjnych.
Od kandydatów oczekujemy:
- wykształcenia średniego, mile widziane wyższe,
- bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office (Excel - poziom zaawansowany),
- zdolności myślenia analitycznego,
- umiejętności organizacji pracy własnej,
- samodzielności w działaniu,
- nastawienia na współpracę,
- komunikatywności,
- mile widziana znajomość usług pocztowych.
W zamian oferujemy:
- umowę o pracę,
- pakiet świadczeń socjalnych,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- możliwość skorzystania z pakietu ubezpieczeń grupowych i pakietu medycznego na atrakcyjnych warunkach.
Poznaj
Poczta Polska S.A.
Dlaczego warto?
Poczta Polska zajmuje się świadczeniem usług pocztowych, bankowych, ubezpieczeniowych i logistycznych dla klientów indywidualnych, firm i instytucji, za pośrednictwem prawie 7,2 tysiąca placówek, agencji oraz filii pocztowych.
Siłą i przewagą konkurencyjną Poczty Polskiej są jej pracownicy. Spółka zatrudnia ok. 80 tys. osób o różnorodnych kwalifikacjach i kompetencjach, w tym wiele osób z lokalnego rynku pracy. Wszystkim dajemy możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach, rekrutacjach wewnętrznych oraz licznych konkursach i zespołach projektowych.
Proces rekrutacji
- Krok Wyślij CV
- Krok Porozmawiajmy
- Krok Spotkajmy się
- Krok Rozwiąż zadanie
- Krok Dołącz do nas
- Krok Poleć nas innym