Poczta Polska S.A.
poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
Pracownik ds. koordynacji i wsparcia sprzedaży
Miejsce pracy: Łódź
Nr Ref.: 111/BKBI/21/04/2015
Do zadań pracownika będzie należeć:
- wdrażanie u Klientów Poczty Polskiej S.A. systemu Elektroniczny Nadawca i innych aplikacji umożliwiających wymianę danych pomiędzy systemami PP S.A. a systemami Klientów,
- tworzenie narzędzi lub rozwiązań informatycznych z wykorzystaniem możliwości MS Office i pokrewnych, umożliwiających przeniesienie danych z programu Klienta do systemu Poczty Polskiej S.A.,
- inicjowanie nowych rozwiązań informatycznych celem uproszczenia procesu świadczenia usługi, w tym wymianę danych o realizowanych usługach między Klientem a Pocztą Polską S.A.,
- informowanie służb sprzedaży o zmianach w nowych wersjach aplikacji oraz programach Poczty Polskiej S.A. wykorzystywanych przez obsługiwanych Klientów,
- monitorowanie konkurencji w zakresie stosowanych w procesie świadczenia usług rozwiązań informatycznych,
- tworzenie ofert handlowych, prezentacji, materiałów informacyjnych dla handlowców oraz klientów Poczty Polskiej.
Od kandydatów oczekujemy:
- wykształcenia średniego (mile widziane wyższe),
- doświadczenia w sprzedaży lub obsłudze klienta (mile widziane doświadczenie w sprzedaży usług finansowych),
- umiejętności redagowania tekstów i łatwości operowania słowem,
- bardzo dobrej znajomości obsługi komputera i programów pakietu MS Office,
- umiejętności analizy struktur danych XML, CSV,
- kreatywności i inicjatywy,
- umiejętności pracy w zespole,
- umiejętności pracy pod presją czasu i radzenia sobie ze stresem,
- samodzielności, komunikatywności, dyspozycyjności.
W zamian oferujemy:
- umowę o pracę
- pakiet świadczeń socjalnych,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- pracę w dużej, renomowanej, rozwijającej się firmie.
Inne oczekiwania:
- podstawowa znajomość języka MySQL i aplikacji Microsoft SQL Server,
- prawo jazdy kat. B,
- zgoda na wykorzystanie własnego samochodu osobowego do celów służbowych.
Poznaj
Poczta Polska S.A.
Dlaczego warto?
Poczta Polska zajmuje się świadczeniem usług pocztowych, bankowych, ubezpieczeniowych i logistycznych dla klientów indywidualnych, firm i instytucji, za pośrednictwem prawie 7,2 tysiąca placówek, agencji oraz filii pocztowych.
Siłą i przewagą konkurencyjną Poczty Polskiej są jej pracownicy. Spółka zatrudnia ok. 80 tys. osób o różnorodnych kwalifikacjach i kompetencjach, w tym wiele osób z lokalnego rynku pracy. Wszystkim dajemy możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach, rekrutacjach wewnętrznych oraz licznych konkursach i zespołach projektowych.
Proces rekrutacji
- Krok Wyślij CV
- Krok Porozmawiajmy
- Krok Spotkajmy się
- Krok Rozwiąż zadanie
- Krok Dołącz do nas
- Krok Poleć nas innym