Poczta Polska S.A.
poszukuje kandydatów na stanowisko:
Pracownik ds. koordynacji i wsparcia sprzedaży
Miejsce pracy: Łódź
Nr Ref.: KW9/32/2014KBKI
Do zadań pracownika będzie należeć:
- Wdrażanie u Klientów Poczty Polskiej S.A. systemu Elektroniczny Nadawca i innych aplikacji umożliwiających wymianę danych pomiędzy systemami PP S.A. a systemami Klientów.
- Tworzenie narzędzi lub rozwiązań informatycznych z wykorzystaniem możliwości MS Office i pokrewnych, umożliwiających przeniesienie danych z programu Klienta do systemu Poczty Polskiej S.A.
- Inicjowanie nowych rozwiązań informatycznych celem uproszczenia procesu świadczenia usługi, w tym wymianę danych o realizowanych usługach między Klientem a Pocztą Polską S.A.
- Informowanie służb sprzedaży o zmianach w nowych wersjach aplikacji oraz programach Poczty Polskiej S.A. wykorzystywanych przez obsługiwanych Klientów.
- Monitorowanie konkurencji w zakresie stosowanych w procesie świadczenia usług rozwiązań informatycznych.
- Tworzenie ofert handlowych, prezentacji, materiałów informacyjnych dla handlowców oraz klientów Poczty Polskiej.
- wykształcenia średniego (mile widziane wyższe)
- umiejętności redagowania tekstów i łatwości operowania słowem
- bardzo dobrej znajomości obsługi komputera i programów pakietu MS Office
- umiejętności analizy struktur danych XML, CSV
- kreatywności i inicjatywy
- umiejętności pracy w zespole
- umiejętności pracy pod presją czasu i radzenia sobie ze stresem
- samodzielności, komunikatywności, dyspozycyjności.
- umowę o pracę
- pakiet świadczeń socjalnych
- możliwość rozwoju zawodowego
- pracę w dużej, renomowanej, rozwijającej się firmie.
Inne oczekiwania:
- podstawowa znajomość języka MySQL i aplikacji Microsoft SQL Server
- prawo jazdy kat B
- zgoda na wykorzystanie własnego samochodu osobowego do celów służbowych.
Poznaj
Poczta Polska S.A.
Dlaczego warto?
Poczta Polska zajmuje się świadczeniem usług pocztowych, bankowych, ubezpieczeniowych i logistycznych dla klientów indywidualnych, firm i instytucji, za pośrednictwem prawie 7,2 tysiąca placówek, agencji oraz filii pocztowych.
Siłą i przewagą konkurencyjną Poczty Polskiej są jej pracownicy. Spółka zatrudnia ok. 80 tys. osób o różnorodnych kwalifikacjach i kompetencjach, w tym wiele osób z lokalnego rynku pracy. Wszystkim dajemy możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach, rekrutacjach wewnętrznych oraz licznych konkursach i zespołach projektowych.
Proces rekrutacji
- Krok Wyślij CV
- Krok Porozmawiajmy
- Krok Spotkajmy się
- Krok Rozwiąż zadanie
- Krok Dołącz do nas
- Krok Poleć nas innym