Ogłoszenie numer: 2663542, z dnia 2019-09-11
Zarząd Inwestycji Miejskich
ogłasza nabór na wolne urzędnicze
„Stanowisko ds. koordynacji i odbiorów inwestycji
- umowa na zastępstwo”
Pracownik ds. koordynacji i odbiorów inwestycji
Miejsce pracy: Wrocław
Wymagania
Kandydatem na wolne urzędnicze stanowisko może być osoba, która:
- posiada obywatelstwo polskie lub
- posiada obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium RP na zasadach określonych w art. 11 ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1260 z poźn. zm.),
- posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- cieszy się nieposzlakowaną opinią.
Wymagania niezbędne:
- posiada wykształcenie średnie lub wyższe magisterskie/inżynieryjne,
- posiada bardzo dobra znajomość obsługi komputera oraz umiejętność korzystania z internetu.
Wymagania dodatkowe:
- w zakresie umiejętności zawodowych:
- mile widziane wykształcenie o specjalności budownictwo lądowe lub pokrewne,
- mile widziana znajomość przepisów Prawa budowlanego i przepisów wykonawczych,
- mile widziana znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych i przepisów wykonawczych do ww. ustaw,
- mile widziane posiadanie prawa jazdy oraz dysponowanie samochodem prywatnym,
- mile widziana umiejętność koordynowania i organizowania pracy, prowadzenia korespondencji służbowej,
- w zakresie predyspozycji osobowościowych:
- odpowiedzialność,
- samodzielność,
- rzetelność w wykonywaniu obowiązków służbowych,
- odporność na stres.
Zakres podstawowych zadań i obowiązków służbowych:
- koordynacja przygotowania rozpoczęcia inwestycji i remontów, rozeznanie przyszłego terenu budowy, dokonanie niezbędnych uzgodnień z użytkownikami obiektów, sprawdzenie kompletności przekazanej do realizacji dokumentacji i pozwoleń, przygotowywanie informacji w sprawie przeszkód w realizacji budowy i zgłaszanie uwag do działów merytorycznych;
- współudział w protokolarnym przejmowaniu placów budów i przekazywaniu ich wykonawcom;
- zbieranie danych dotyczących kosztów prowadzonych przez Dział Realizacji Inwestycji (dalej: Dział) inwestycji i remontów pod kątem nie przekraczania wartości umownej oraz środków przeznaczonych na dane zadanie, kontrola wykonania na podstawie fakturowania robót wykonanych, współpraca z Działem Finansowo-Księgowym;
- koordynacja spraw w sprawie sprawnego rozpatrywania korespondencji dotyczącej prowadzonych inwestycji i remontów, w szczególności uzyskiwania i rozpatrywania kosztorysów ofertowych na roboty dodatkowe oraz wniosków o aneksy do zawartych umów;
- koordynacja przygotowania do zakończenia i przekazania zwrotnego prowadzonych przez Dział inwestycji i remontów, ustalenie przyszłych użytkowników, poinformowanie właściwych stron o zakończeniu zadania i obowiązkach z tym związanych, rozeznanie stron do zawarcia lub kontynuacji umowy o media;
- zgłaszanie zgodnie z wymogami Prawa budowlanego zakończenia robót i uzyskanie pozwoleń na użytkowanie dla zakończonych inwestycji i remontów;
- organizowanie i udział w odbiorze prowadzonych przez Dział inwestycji i remontów przy udziale inspektorów nadzoru;
- organizowanie spotkań koordynacyjnych w sprawie prowadzonych przez Dział inwestycji i remontów;
- przygotowywanie danych do planu w zakresie rzeczowo-finansowym dla prowadzonych i nadzorowanych inwestycji i remontów oraz przekazywanie ich do Zespołu ds. Planowania w Dziale Zamówień Publicznych, Umów i Planowania;
- prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem, realizacją, odbiorem i rozliczeniem robót inwestycyjnych i remontowych prowadzonych w siedzibie Zarządu wraz z przygotowaniem okresowych i gwarancyjnych przeglądów technicznych budynku oraz dokonywanie stosownych wpisów w Książce obiektu budowlanego przy ul. Januszowickiej 15a;
- wnioskowanie do Działu Finansowo-Księgowego o zwrot wykonawcom zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
- koordynacja sporządzania protokołów PT i OT zakończonych inwestycji i remontów;
- opracowywanie harmonogramu, organizowanie i udział w przeglądach gwarancyjnych dla zrealizowanych zadań, egzekwowanie wykonania postanowień zawartych podczas przeglądów zgodnie z zawartymi umowami;
- kompletowanie niezbędnych aktów prawnych i innych publikacji związanych z zakresem działania Działu;
- prowadzenie niezbędnej korespondencji w zakresie swojego działania;
- archiwizacja prowadzonej korespondencji oraz dokumentacji dla zadań zakończonych;
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.