poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- pensję zawsze na czas i premię miesięczną,
- wolne weekendy,
- trzynastą pensję i dodatek stażowy,
- dofinansowanie do wypoczynku oraz wydarzeń kulturalnych,
- atrakcyjne warunki zakupu prywatnej opieki medycznej i karty Multisport.
- posiadasz wykształcenie min. średnie,
- dobrze obsługujesz komputer i znasz MS Office,
- umiesz interpretować przepisy prawne dotyczące abonamentu RTV,
- znasz zagadnienia związane z prowadzeniem postępowania egzekucyjnego w administracji,
- szukasz najlepszych sposobów rozwiązywania problemów,
- dobrze organizujesz swój czas pracy,
- lubisz pracę w zespole,
- jesteś dokładny, kreatywny i komunikatywny.
- przeprowadzanie kontroli obowiązku rejestracji urządzeń RTV, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie uregulowaniami prawnymi oraz wytycznymi,
- wprowadzanie zmian formalno - prawnych w zakresie abonentów zarejestrowanych w bazie danych,
- wsparcie i realizacja innych zadań związanych z usługą abonament RTV,
- kształtowanie pozytywnego wizerunku PP S.A.
Cenimy różnorodność!
Zachęcamy do aplikowania także osoby z orzeczoną niepełnosprawnością,
powyżej 45 lat, po zwolnieniach lub po dłuższej przerwie w pracy.
Czekamy na Twoje CV!
Poznaj
Poczta Polska S.A.
Dlaczego warto?
Poczta Polska zajmuje się świadczeniem usług pocztowych, bankowych, ubezpieczeniowych i logistycznych dla klientów indywidualnych, firm i instytucji, za pośrednictwem prawie 7,2 tysiąca placówek, agencji oraz filii pocztowych.
Siłą i przewagą konkurencyjną Poczty Polskiej są jej pracownicy. Spółka zatrudnia ok. 80 tys. osób o różnorodnych kwalifikacjach i kompetencjach, w tym wiele osób z lokalnego rynku pracy. Wszystkim dajemy możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach, rekrutacjach wewnętrznych oraz licznych konkursach i zespołach projektowych.
Proces rekrutacji
- Krok Wyślij CV
- Krok Porozmawiajmy
- Krok Spotkajmy się
- Krok Rozwiąż zadanie
- Krok Dołącz do nas
- Krok Poleć nas innym