Dział Ofertowania i Wdrożeń Biznesowych w Ośrodku Klientów Kluczowych Sektora Publicznego
Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę
- wdrażanie usług dla klientów kluczowych oraz ich integracji z systemami IT,
- opracowywanie założeń procesów realizacji usług dla klientów kluczowych,
- współpraca z jednostkami Poczty Polskiej i klientami w zakresie wdrażania nowych usług,
- inicjowanie działań zmierzających do poprawy jakości i rentowności usług.
- masz wykształcenie średnie (preferowane wyższe),
- posługujesz się pakietem MS Office na poziomie dobrym,
- bardzo dobrze organizujesz swój czas pracy,
- jesteś osobą komunikatywną, samodzielną oraz lubisz pracować w zespole.
Nie musisz wysyłać do nas listu, wystarczy kliknąć Aplikuj!
Poznaj
Poczta Polska S.A.
Dlaczego warto?
Poczta Polska zajmuje się świadczeniem usług pocztowych, bankowych, ubezpieczeniowych i logistycznych dla klientów indywidualnych, firm i instytucji, za pośrednictwem prawie 7,2 tysiąca placówek, agencji oraz filii pocztowych.
Siłą i przewagą konkurencyjną Poczty Polskiej są jej pracownicy. Spółka zatrudnia ok. 80 tys. osób o różnorodnych kwalifikacjach i kompetencjach, w tym wiele osób z lokalnego rynku pracy. Wszystkim dajemy możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach, rekrutacjach wewnętrznych oraz licznych konkursach i zespołach projektowych.
Proces rekrutacji
- Krok Wyślij CV
- Krok Porozmawiajmy
- Krok Spotkajmy się
- Krok Rozwiąż zadanie
- Krok Dołącz do nas
- Krok Poleć nas innym