poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- stabilne zatrudnienie oraz umowę o pracę (zastępstwo),
- pensję zawsze na czas i premię miesięczną,
- trzynastą pensję i dodatek stażowy,
- dofinansowanie do wypoczynku i wydarzeń kulturalnych,
- atrakcyjne warunki zakupu prywatnej opieki medycznej i karty Multisport.
- posiadasz wykształcenie średnie, preferowane wyższe informatyczne lub ekonomiczne,
- posiadasz wiedzę z zakresu usług świadczonych przez Pocztę Polską S.A.,
- znasz pakiet MS Office na poziomie bardzo dobrym,
- jesteś osobą samodzielną, sumienną i skuteczną w dążeniu do rezultatów,
- wykazujesz się wysoką orientacją biznesową i orientacją na klienta,
- posiadasz umiejętność pracy pod presją czasu,
- jesteś osobą komunikatywną, o wysokiej kulturze osobistej.
- przygotowywanie propozycji nowych usług, propozycji doskonalenia i modyfikacji oferty usługowej z uwzględnieniem zapotrzebowania rynku, możliwości technologicznych,
- koordynacja przebiegu procesu wdrażania na obszarze działania Wydziału zmiany oprogramowania wspierającego realizację świadczenia usług dla klienta umownego,
- współpraca z właściwymi strukturami, jednostkami i komórkami organizacyjnymi Spółki w zakresie wdrażania nowych usług, doskonalenia i modyfikacji istniejących usług dla klientów umownych,
- współpraca z klientami umownymi w zakresie wdrażania nowych usług, doskonalenia i modyfikacji istniejących usług,
- ustalanie i opracowywanie założeń funkcjonalnych, wnioskowanie zmian do systemów informatycznych, testowanie funkcjonalności oraz dokumentowanie niezbędnych zmian IT w kontekście klientów umownych,
- monitoring działań podmiotów konkurencyjnych w zakresie stosowanych rozwiązań oraz wprowadzanych modyfikacji oferty produktowej,
- opiniowanie dokumentów opisujących zmiany w procesach realizacji produktów.
Zachęcamy także do aplikowania osoby z orzeczoną niepełnosprawnością, powyżej 50 lat, lub po dłuższej przerwie w pracy.
Czekamy na Twoje CV!
Wypełnienie formularza zajmie Ci tylko kilka minut.
Poznaj
Poczta Polska S.A.
Dlaczego warto?
Poczta Polska zajmuje się świadczeniem usług pocztowych, bankowych, ubezpieczeniowych i logistycznych dla klientów indywidualnych, firm i instytucji, za pośrednictwem prawie 7,2 tysiąca placówek, agencji oraz filii pocztowych.
Siłą i przewagą konkurencyjną Poczty Polskiej są jej pracownicy. Spółka zatrudnia ok. 80 tys. osób o różnorodnych kwalifikacjach i kompetencjach, w tym wiele osób z lokalnego rynku pracy. Wszystkim dajemy możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach, rekrutacjach wewnętrznych oraz licznych konkursach i zespołach projektowych.
Proces rekrutacji
- Krok Wyślij CV
- Krok Porozmawiajmy
- Krok Spotkajmy się
- Krok Rozwiąż zadanie
- Krok Dołącz do nas
- Krok Poleć nas innym