PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.
Centrala Spółki poszukuje osób na stanowisko:
Stanowisko ds. geoinformacji
(umowa na czas określony w celu zastępstwa pracownika)
- określanie standardów i wytycznych w zakresie opracowań geoinformacyjnych (systemów informatycznych, danych przestrzennych, map tematycznych, materiałów fotogrametrycznych oraz teledetekcyjnych) tworzonych na potrzeby Spółki w celu zapewnienia spójności tych opracowań,
- określanie zasad oraz procedur związanych z gromadzeniem, utrzymywaniem i aktualizacją danych przestrzennych w Spółce w celu usprawnienia zarządzania informacją,
- projektowanie, tworzenie, edytowanie i przetwarzanie baz danych przestrzennych w celu zapewnienia aktualnej i wiarygodnej informacji przestrzennej, która wykorzystywana jest w Spółce do wspierania procesów związanych z podejmowaniem decyzji,
- przetwarzanie oraz integracja danych nieprzestrzennych z danymi przestrzennymi w celu wizualizacji informacji w Systemie Informacji dla Linii Kolejowych (SILK) oraz na mapach tematycznych wykorzystywanych w procesach decyzyjnych,
- projektowanie, tworzenie, edytowanie i przetwarzanie baz danych przestrzennych w celu zapewnienia aktualnej i wiarygodnej informacji przestrzennej, która wykorzystywana jest w Spółce do wspierania procesów związanych z podejmowaniem decyzji,
- wykonywanie analiz przestrzennych oraz map tematycznych w celu usprawnienia procesów decyzyjnych poprzez wizualizację złożonych informacji,
- eksploatacja, aktualizacja oraz projektowanie zmian rozwojowych Systemu Informacji dla Linii Kolejowych (SILK) z wykorzystaniem nowoczesnych technologii informatycznych w celu zapewnienia aktualnej i wiarygodnej informacji przestrzennej oraz narzędzi służących do jej prezentacji.
- wykształcenie wyższe, mile widziane na kierunku geoinformacja, geodezja, informatyka,
- 4 lata doświadczenia zawodowego, w tym 2 lata na stanowiskach związanych z geoinformacją, geodezją i nieruchomościami,
- znajomość pakietu MS Office (w szczególności programu Excel) oraz ArcGIS na poziomie zaawansowanym,
- znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym,
- umiejętność współpracy oraz dzielenia się wiedzą i doświadczeniem,
- umiejętność radzenia sobie z emocjami,
- zorientowanie na klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
- otwartość na zmianę.
- Umowa o pracę
- Ulgi na przejazd koleją w Polsce i za granicą
- Opieka medyczna
- Przyjazna i partnerska atmosfera
- Program sportowo-rekreacyjny
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
- Pracownicza Kasa Zapomogowo-Pożyczkowa
Poznaj
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.