Najnowsze oferty pracy

  • Pracownik ds. przejściowych świadectw płatności - PŚP (zespół IRR 1/11)​

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Warszawa    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   5 500 - 6 000 zł brutto/mies.
    3 dni
    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: prowadzenie spraw związanych z monitorowaniem realizacji projektu w zakresie kontrolingu, sporządzanie, analizowanie i weryfikowanie sprawozdań dotyczących realizacji projektu, obsługa systemu informatycznego SAP i Platformy Zakupowej w zakresie...
  • Pracownik ds. analiz efektywności inwestycji unijnych​​

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Warszawa    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   5 000 - 8 000 zł brutto/mies.
    3 dni
    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: przygotowywanie i weryfikacja wniosków o dofinansowanie projektów z funduszy Unii Europejskiej w zakresie analiz finansowych, ekonomicznych i przewozowych, weryfikacja studiów wykonalności i innych dokumentów dotyczących przygotowania inwestycji w...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Dolnośląskie Wrocław Specjalista ds. Inwestycji Finansowych Wrocław
Pracownik ds. finansowego rozliczania inwestycji

Pracownik ds. finansowego rozliczania inwestycji

Zarząd Inwestycji Miejskich
Wrocław
praca stacjonarna
2168 dni temu

Ogłoszenie numer: 2208255, z dnia 2018-12-12

Zarząd Inwestycji Miejskich
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze

Pracownik ds. finansowego rozliczania inwestycji

Miejsce pracy: Wrocław

 

Opis stanowiska

Zakres podstawowych zadań i obowiązków służbowych:

  • bieżące i prawidłowe prowadzenie analitycznej i syntetycznej księgowości związanej z realizacją budżetu Zarządu w tym również zadań współfinansowanych za środków UE,
  • ewidencjonowanie dowodów księgowych dla potrzeb rachunkowości budżetowej, rozrachunków publiczno-prawnych i sprawozdawczości budżetowej w układzie klasyfikacji budżetowej oraz planu zadaniowego ZIM,
  • prowadzenie ewidencji analitycznej rachunków z dostawcami i odbiorcami w układzie klasyfikacji budżetowej,
  • rejestrowanie analityczne kosztów w układzie klasyfikacji budżetowej,
  • comiesięczna wstępna weryfikacja i wydruk zestawień budżetowych dla zadań remontowych i inwestycyjnych realizowanych z budżetu Gminy Wrocław w układzie klasyfikacji budżetowej oraz planu zadaniowego ZIM w celu sporządzania sprawozdań z wykonania planu wydatków budżetowych jednostki,
  • bieżące i prawidłowe prowadzenie analitycznej i syntetycznej księgowości dla rachunku Dochodów Gminy,
  • dekretacja i przygotowanie dokumentów do księgowania dla rachunku Dochodów Gminy,
  • comiesięczna wstępna weryfikacja i wydruk zestawienia budżetowego z odprowadzonych dochodów w celu sporządzenia sprawozdania z wykonania planu dochodów budżetowych jednostki,
  • sporządzanie na podstawie ksiąg rachunkowych sprawozdań budżetowych z wykonania planu dochodów i planu wydatków jednostki budżetowej,
  • w zakresie powierzonych do finansowego rozliczania inwestycji:
    • analizowanie i rozliczanie umów zawieranych przez ZIM w układzie zadaniowym,
    • prowadzenie ewidencji faktur w powiązaniu z rejestrem wydatków na poszczególne zadania w formie kartotek inwestycyjnych,
    • sprawdzanie kompletności faktur zatwierdzonych pod względem merytorycznym,
    • sprawdzanie faktur pod wyglądem formalno-rachunkowym,,
    • dokonywanie dekretacji księgowej faktur zatwierdzonych pod względem merytorycznym i formalno-rachunkowym,
    • przedkładanie faktur do zatwierdzenia do zapłaty,
    • przygotowywanie przelewów na płatności bezgotówkowej,
    • dekretowanie zrealizowanych przelewów wg wyciągów bankowych,
    • kontrolowanie i rozliczanie umów wg zadań inwestycyjnych i wg poniesionych nakładów,
    • dokonywanie wszelkich rozliczeń finansowych kontrahentów zaangażowanych w realizację zadań,
    • bieżące uzgadnianie zapisów w kartotekach z księgowością analityczną w celu rzetelnego przygotowania danych do sprawozdawczości budżetowej z wykonania wydatków budżetowych,
    • przygotowywanie informacji do opracowań z działalności jednostki,
    • ewidencjonowanie zaangażowania do celów sprawozdawczych,
    • prowadzenie kart inwestycji na potrzeby podatku VAT,
    • terminowe, rzetelne, prawidłowe pod względem rachunkowym i zgodne z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, procedurami wewnętrznymi Gminy Wrocław oraz Zarządu Inwestycji Miejskich prowadzenie rozliczeń w zakresie podatku od towarów i usług, w szczególności prawidłowe kwalifikowanie czynności jako podlegających i niepodlegających opodatkowaniu VAT, analizowanie poprawności i kompletności dokumentacji VAT, rzetelne prowadzenie ewidencji i rejestrów oraz prawidłowej kwalifikacji i kalkulacji podatku VAT naliczonego do odliczenia,
    • rozliczanie procesu inwestycyjnego według zadań, zakończone dokumentem PT przekazanym do użytkownika obiektu i przez niego potwierdzonym,
    • przygotowywanie do archiwum dokumentów z zakresu prowadzonych i zakończonych inwestycji
  • prawidłowe identyfikowanie, kwalifikowanie i ewidencjonowanie realizowanych przez jednostkę organizacyjną zdarzeń gospodarczych w zakresie VAT, w tym prawidłowe kwalifikowanie zakupów jako dających prawo do odliczenia VAT,
  • prowadzenie i archiwizowanie korespondencji,
  • sporządzanie sprawozdawczości GUS.
  • obsługa systemu bankowego zgodnie z kartą wzorów podpisów.

Wymagania

Kandydatem na wolne urzędnicze stanowisko może być osoba, która:

  • posiada obywatelstwo polskie lub
  • posiada obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium RP na zasadach określonych w art. 11 ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2018r., poz. 1260 z poźn. zm.),
  • posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
  • nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • cieszy się nieposzlakowaną opinią.

Wymagania niezbędne:

  • posiada wykształcenie wyższe lub średnie ekonomiczne, specjalność rachunkowość,
  • posiada minimum 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • posiada bardzo dobrą znajomość ustaw: o rachunkowości, o finansach publicznych, o podatku od towarów i usług oraz aktów wykonawczych do ustaw,
  • posiada umiejętność prawidłowego interpretowania i stosowania przepisów,
  • posiada umiejętność koordynowania i organizowania pracy oraz bardzo dobre umiejętności analityczne,
  • posiada bardzo dobrą znajomość obsługi komputera, pakietu MS Office (Excel) oraz programów użytkowych w zakresie finansów i księgowości.

Wymagania dodatkowe:

  • w zakresie umiejętności zawodowych:
    • mile widziana znajomość rozliczania procesu inwestycyjnego finansowanego ze środków samorządowych oraz środków zewnętrznych tj. UE, EGO i dotacji państwowych,
    • mile widziana znajomość ustaw: Prawo zamówień publicznych, Prawo budowlane, o pracownikach samorządowych,
    • umiejętność koordynowania i organizowania pracy,
    • umiejętność prowadzenia korespondencji służbowej,
  • w zakresie predyspozycji osobowościowych:
    • odpowiedzialność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków służbowych, 
    • umiejętność podejmowania decyzji i samodzielność, 
    • dbałość o szczegóły,
    • umiejętność pracy w zespole, otwartość, 
    • zdolność nadawania priorytetu sprawom ważnym, 
    • odporność na stres.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Pracownik ds. przejściowych świadectw płatności - PŚP (zespół IRR 1/11)​

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Warszawa    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   5 500 - 6 000 zł brutto/mies.
    3 dni
    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: prowadzenie spraw związanych z monitorowaniem realizacji projektu w zakresie kontrolingu, sporządzanie, analizowanie i weryfikowanie sprawozdań dotyczących realizacji projektu, obsługa systemu informatycznego SAP i Platformy Zakupowej w zakresie...
  • Pracownik ds. analiz efektywności inwestycji unijnych​​

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Warszawa    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   5 000 - 8 000 zł brutto/mies.
    3 dni
    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: przygotowywanie i weryfikacja wniosków o dofinansowanie projektów z funduszy Unii Europejskiej w zakresie analiz finansowych, ekonomicznych i przewozowych, weryfikacja studiów wykonalności i innych dokumentów dotyczących przygotowania inwestycji w...