Najnowsze oferty pracy

  • Pracownik ds. przejściowych świadectw płatności - PŚP (zespół IRR 1/11)​

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Warszawa    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   5 500 - 6 000 zł brutto/mies.
    3 dni
    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: prowadzenie spraw związanych z monitorowaniem realizacji projektu w zakresie kontrolingu, sporządzanie, analizowanie i weryfikowanie sprawozdań dotyczących realizacji projektu, obsługa systemu informatycznego SAP i Platformy Zakupowej w zakresie...
  • Pracownik ds. analiz efektywności inwestycji unijnych​​

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Warszawa    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   5 000 - 8 000 zł brutto/mies.
    3 dni
    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: przygotowywanie i weryfikacja wniosków o dofinansowanie projektów z funduszy Unii Europejskiej w zakresie analiz finansowych, ekonomicznych i przewozowych, weryfikacja studiów wykonalności i innych dokumentów dotyczących przygotowania inwestycji w...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Dolnośląskie Wrocław Specjalista ds. Inwestycji Finansowych Wrocław
Pracownik ds. finansowego rozliczania inwestycji

Pracownik ds. finansowego rozliczania inwestycji

Zarząd Inwestycji Miejskich
Wrocław
praca stacjonarna
2239 dni temu

Ogłoszenie numer: 2099240, z dnia 2018-10-02

Zarząd Inwestycji Miejskich
ogłasza nabór na wolne urzędnicze

Pracownik ds. finansowego rozliczania inwestycji

Miejsce pracy: Wrocław

 

Opis stanowiska

Umowa na zastępstwo.

Wymagania

Kandydatem na wolne urzędnicze stanowisko może być osoba, która:

  • posiada obywatelstwo polskie lub
  • posiada obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium RP na zasadach określonych w art. 11 ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2018r., poz. 1260 z poźn. zm.),
  • posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
  • nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • cieszy się nieposzlakowaną opinią.

Wymagania niezbędne:

  • posiada wykształcenie wyższe lub średnie ekonomiczne,
  • posiada minimum roczne doświadczenie w Dziale Księgowości,
  • posiada dobrą znajomość ustawy o Rachunkowości,
  • posiada bardzo dobrą znajomość obsługi komputera, pakietu MS Office (Excel).

Wymagania dodatkowe:

  • w zakresie umiejętności zawodowych:
    • umiejętność koordynowania i organizowania pracy oraz bardzo dobre umiejętności analityczne,
    • umiejętność prowadzenia korespondencji służbowej,
    • mile widziana znajomość rozliczania procesu inwestycyjnego finansowanego ze środków samorządowych oraz środków zewnętrznych tj. UE, EGO i dotacji państwowych,
    • mile widziana znajomość ustaw o Finansach publicznych, Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych do ustaw,
    • umiejętność prawidłowego interpretowania i stosowania przepisów,
  • w zakresie predyspozycji osobowościowych:
    • odpowiedzialność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków służbowych,
    • umiejętność podejmowania decyzji i samodzielność,
    • dbałość o szczegóły,
    • umiejętność pracy w zespole, otwartość,
    • zdolność nadawania priorytetu sprawom ważnym,
    • odporność na stres.

Zakres podstawowych zadań i obowiązków służbowych:

  • bieżące i prawidłowe prowadzenie analitycznej i syntetycznej księgowości związanej z realizacją budżetu Zarządu,
  • ewidencjonowanie dowodów księgowych dla potrzeb rachunkowości budżetowej, rozrachunków publiczno-prawnych i sprawozdawczości budżetowej w układzie klasyfikacji budżetowej oraz planu zadaniowego ZIM,
  • prowadzenie ewidencji analitycznej rachunków z dostawcami i odbiorcami w układzie klasyfikacji budżetowej,
  • rejestrowanie analityczne kosztów w układzie klasyfikacji budżetowej,
  • comiesięczna wstępna weryfikacja i wydruk zestawień budżetowych dla zadań remontowych i inwestycyjnych realizowanych z budżetu Gminy Wrocław w układzie klasyfikacji budżetowej oraz planu zadaniowego ZIM w celu sporządzania sprawozdań z wykonania planu wydatków budżetowych jednostki,
  • dekretacja i przygotowanie dokumentów do księgowania dla rachunku Dochodów Gminy,
  • comiesięczna wstępna weryfikacja i wydruk zestawienia budżetowego z odprowadzonych dochodów w celu sporządzenia sprawozdania z wykonania planu dochodów budżetowych jednostki,
  • w zakresie powierzonych do finansowego rozliczania inwestycji:
    • analizowanie i rozliczanie umów zawieranych przez ZIM w układzie zadaniowym,
    • prowadzenie ewidencji faktur w powiązaniu z rejestrem wydatków na poszczególne zadania w formie kartotek inwestycyjnych,
    • sprawdzanie kompletności faktur zatwierdzonych pod względem merytorycznym,
    • sprawdzanie faktur pod wyglądem formalno-rachunkowym,
    • dokonywanie dekretacji księgowej faktur zatwierdzonych pod względem merytorycznym i formalno-rachunkowym,
    • przedkładanie faktur do zatwierdzenia do zapłaty,
    • przygotowywanie przelewów na płatności bezgotówkowej,
    • dekretowanie zrealizowanych przelewów wg wyciągów bankowych,
    • kontrolowanie i rozliczanie umów wg zadań inwestycyjnych i wg poniesionych nakładów,
    • dokonywanie wszelkich rozliczeń finansowych kontrahentów zaangażowanych w realizację zadań,
    • bieżące uzgadnianie zapisów w kartotekach z księgowością analityczną w celu rzetelnego przygotowania danych do sprawozdawczości budżetowej z wykonania wydatków budżetowych,
    • przygotowywanie informacji do opracowań z działalności jednostki,
    • ewidencjonowanie zaangażowania do celów sprawozdawczych,
    • prowadzenie kart inwestycji na potrzeby podatku VAT,
    • terminowe, rzetelne, prawidłowe pod względem rachunkowym i zgodne z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, procedurami wewnętrznymi Gminy Wrocław oraz Zarządu Inwestycji Miejskich prowadzenie rozliczeń w zakresie podatku od towarów i usług, w szczególności prawidłowe kwalifikowanie czynności jako podlegających i niepodlegających opodatkowaniu VAT, analizowanie poprawności i kompletności dokumentacji VAT, rzetelne prowadzenie ewidencji i rejestrów oraz prawidłowej kwalifikacji i kalkulacji podatku VAT naliczonego do odliczenia,
    • rozliczanie procesu inwestycyjnego według zadań, zakończone dokumentem PT przekazanym do użytkownika obiektu i przez niego potwierdzonym,
    • przygotowywanie do archiwum dokumentów z zakresu prowadzonych i zakończonych inwestycji
  • prowadzenie i archiwizowanie korespondencji.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Pracownik ds. przejściowych świadectw płatności - PŚP (zespół IRR 1/11)​

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Warszawa    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   5 500 - 6 000 zł brutto/mies.
    3 dni
    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: prowadzenie spraw związanych z monitorowaniem realizacji projektu w zakresie kontrolingu, sporządzanie, analizowanie i weryfikowanie sprawozdań dotyczących realizacji projektu, obsługa systemu informatycznego SAP i Platformy Zakupowej w zakresie...
  • Pracownik ds. analiz efektywności inwestycji unijnych​​

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Warszawa    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   5 000 - 8 000 zł brutto/mies.
    3 dni
    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: przygotowywanie i weryfikacja wniosków o dofinansowanie projektów z funduszy Unii Europejskiej w zakresie analiz finansowych, ekonomicznych i przewozowych, weryfikacja studiów wykonalności i innych dokumentów dotyczących przygotowania inwestycji w...