PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.
Poszukujemy osób na stanowisko:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- zbieranie informacji i aktualizacja danych dotyczących stanu realizacji projektu,
- analiza danych oraz sporządzanie raportów w zakresie realizowanego projektu,
- opiniowanie pod względem zgodności z harmonogramem EPM projektów uchwał i wniosków dotyczących projektu,
- udział w opracowywaniu raportów końcowych z realizacji projektu celem rozliczenia projektu.
Wymagane kwalifikacje:
- wykształcenie wyższe,
- 4 lata doświadczenia zawodowego, w tym 2 lata na stanowiskach związanych z zarządzaniem projektami lub realizacją inwestycji,
- wiedza zawodowa z zakresu inwestycji,
- znajomość MS Project na poziomie średnio zaawansowanym,
- znajomość języka angielskiego,
- umiejętność współpracy oraz dzielenia się wiedzą i doświadczeniem,
- umiejętność radzenia sobie z emocjami,
- zorientowanie na klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
- otwartość na zmianę.
Oferujemy:
- pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- szeroki wachlarz świadczeń socjalnych.
Poznaj
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.