Jesteśmy zarządcą krajowej infrastruktury kolejowej i jedną z największych polskich firm, łączącą tradycję z nowoczesnymi technologiami. Udostępniamy drogi
kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym,
prowadzimy ruch pociągów oraz tworzymy rozkłady jazdy. Budujemy, modernizujemy i utrzymujemy
całą infrastrukturę kolejową. Wszystko z szacunkiem dla natury. Gwarantujemy stabilne zatrudnienie
ponad 39 tysiącom osób w całym kraju!
Stanowisko ds. certyfikacji inwestycji kolejowych
Warszawa
Numer referencyjny:
WZ/IST/254/01/23
WZ/IST/254/01/23
Co zyskasz?
- Umowę o pracę
- Ulgi na przejazd koleją
- Opiekę medyczną
- Przyjazną i partnerską atmosferę pracy
- Pracowniczą kasę zapomogowo-pożyczkową
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
- Program sportowo -rekreacyjny
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- monitorowanie zmian w infrastrukturze kolejowej w zakresie obowiązku posiadania przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. odpowiednich świadectw, certyfikatów i zezwoleń na dopuszczenie urządzeń, budowli i podsystemów strukturalnych do eksploatacji,
- monitorowanie przygotowania i realizacji projektów inwestycyjnych w zakresie spełnienia wymagań dla certyfikacji oraz ocen zgodności na sieci kolejowej zarządzanej przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.,
- monitorowanie współpracy Biura z właściwymi komórkami organizacyjnymi PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. w zakresie uzyskania odpowiednich świadectw, certyfikatów i zezwoleń na dopuszczenie urządzeń, budowli i podsystemów strukturalnych do eksploatacji,
- udział w gremiach oceniających projekty inwestycyjne (ZOPI) dla zapewnienia merytorycznego wsparcia w zakresie certyfikacji i oceny zgodności,
- opiniowanie wniosków do Urzędu Transportu Kolejowego związanych z interoperacyjnością (odstępstwa od stosowania Technicznych Specyfikacji Interoperacyjności, zezwolenia na dopuszczenie do eksploatacji podsystemów),
- opiniowanie projektów przepisów unijnych i krajowych dotyczących interoperacyjności systemu kolei.
Wymagane kwalifikacje:
- wykształcenie średnie,
- 2 lata doświadczenia zawodowego w zakresie transportu kolejowego,
- wiedza z zakresu infrastruktury kolejowej,
- znajomość pakietu MS Office na poziomie zaawansowanym,
- umiejętności analityczne,
- umiejętność współpracy oraz dzielenia się wiedzą i doświadczeniem,
- umiejętność radzenia sobie z emocjami,
- zorientowanie na klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
- otwartość na zmianę.
Mile widziane kwalifikacje:
- wykształcenie wyższe lub ostatni rok studiów związanych z transportem lub administracją,
- znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym,
- wiedza i doświadczenie z zakresu procesów certyfikacyjnych,
- wiedza w zakresie Technicznych Specyfikacji Interoperacyjności.
Poznaj
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.