Miejsce pracy: Łódź
Nr ref.: CEN/295/10/2017
Główne zadania:
- przygotowanie dokumentacji do archiwizacji
- przygotowanie zestawień na podstawie dokumentacji w formie elektronicznej
- obsługa zgłoszeń
Oczekujemy:
- dokładności, komunikatywności
- umiejętności planowania i organizacji pracy pod presją czasu
- wykształcenia min. średniego
- znajomości zagadnień związanych z obsługą administracyjną
- umiejętności pracy w zespole
- praktycznej znajomości obsługi komputera w tym bardzo dobrej znajomości MS Office, w szczególności Excel
Oferujemy:
- umowę zlecenia
- konkurencyjne wynagrodzenie
Poznaj
PKO Bank Polski S.A.
PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego, a także jedną z wiodących grup finansowych Europy Środkowo-Wschodniej.
Bank powstał z myślą o klientach indywidualnych, jednak obecnie jest także głównym partnerem przedsiębiorstw, korporacji, instytucji rządowych i samorządowych. Zajmując na rynku wiodącą pozycję pod względem osiągnięć biznesowych oraz wyników finansowych, wyznacza kierunki rozwoju bankowości w Polsce. W codziennych działaniach i realizowanych projektach koncentrujemy się na wdrożeniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych i na wysokiej jakości obsługi. Jesteśmy najlepsi w tym, co robimy i cały czas rozwijamy nasz potencjał.
Od lat jesteśmy jednym z najbardziej pożądanych pracodawców - znajdziecie nas w czołówce takich prestiżowych rankingów jak: AIESEC, UNIVERSUM, Antal International, Solidny Pracodawca.
PKO Bank Polski zapewnia niepowtarzalne możliwości rozwoju zawodowego. Szeroka oferta oraz duża skala działania Banku pozwala sprawdzić się w wielu interdyscyplinarnych zespołach projektowych.