Praca.pl Praca łódzkie Piątek Specjalista ds. raportowania Piątek
Pracownik ds.administracyjnych - dział kontroli

Pracownik ds.administracyjnych - dział kontroli

CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.
Piątek
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
3 dni temu
W CEVA wierzymy, że logistyka to biznes, który tworzą ludzie, dlatego budujemy środowisko zaufania i współpracy zespołowej - zachęcamy do inicjatyw i umożliwiamy naszym talentom rozwój ich kariery. Dzięki naszym 78 000 pracowników, którzy zlokalizowani są w ponad 160 krajach, oferujemy naszym Klientom dedykowane rozwiązania w zakresie logistyki kontraktowej, frachtu lotniczego i morskiego, dystrybucji oraz zarządzania transportem. Jako firma rozwijamy się w szybkim tempie - czy odważysz się rozwijać razem z nami?
Pracownik ds.administracyjnych - dział kontroli
Miejsce pracy: Piątek
ZADANIA NA STANOWISKU PRACY
  • Przestrzeganie przepisów BHP
  • Praca w systemie magazynowym WMS
  • Rozpatrywanie reklamacji składanych przez sklepy
  • Wystawianie korekt
  • Komunikacja z klientem
  • Prowadzenie niezbędnej dokumentacji
  • Przygotowywanie raportów i analiz oraz wskazywanie obszarów do poprawy
  • Archiwizacja dokumentów zgodnie z zasadą identyfikacji
  • Dbałość o utrzymanie porządku zgodnie z metodologią 5S
OCZEKIWANIA WOBEC KANDYDATÓW
  • doświadczenie w pracy w magazynie
  • wykształcenie min. zawodowe
  • znajomość systemów magazynowych typu WMS
  • gotowość do pracy w sytemie zmianowym
  • komunikatywność
OFERUJEMY
  • Stabilne zatrudnienie w nowoczesnej i dynamicznie rozwijającej się firmie
  • Szeroki pakiet benefitów pozapłacowych
  • Przyjazną atmosferę pracy


Jako organizacja globalna oraz część grupy CMA CGM, różnorodność ma kluczowe znaczenie dla naszego sukcesu; tylko odzwierciedlając kulturę, języki i lokalną wiedzę o naszych klientach, możemy odnieść sukces. Zatrudniając ludzi z różnym doświadczeniem i umiejętnościami, poszerzamy wiedzę oraz zwiększamy naszą kreatywność i innowacyjność.

Uwaga: Procesy rekrutacyjne w CEVA Logistics obejmują komunikację z kandydatami za pośrednictwem oficjalnych mediów społecznościowych, takich jak LinkedIn lub za pośrednictwem adresu e-mail firmy o następującym schemacie: imię.nazwisko@cevalogistics.com. Zalecamy, nie odpowiadać na propozycje biznesowe i/lub oferty pracy pochodzące od niezaufanych nadawców.
Aplikuj teraz
 

Poznaj

CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.

Bielsko-Biała
ul. Hodowców 37, 43-300,
CEVA Logistics Poland

Dlaczego warto?

CEVA jest wiodącym globalnym operatorem logistycznym, dostarczającym dedykowane rozwiązania w zakresie logistyki kontraktowej, frachtu lotniczego i morskiego, dystrybucji i zarządzania transportem swoim klientom na wszystkich kontynentach.
Powyżej 40,000 specjalistów jest zaangażowanych w obsługę naszych klientów. Wdrażamy najlepsze praktyki, dzięki czemu dostarczamy JAKOŚĆ i DOSKONAŁOŚĆ. Stale pracujemy nad swoim rozwojem, co przekłada się na rozwój naszej Firmy.

Proces rekrutacji

Krok ikona analiza aplikacji Przesłanie aplikacji
Krok ikona rozmowa telefoniczna Rozmowa telefoniczna
Krok ikona spotkanie Spotkanie rekrutacyjne

Opinie o pracodawcy

zdjęcie pracownika

Katarzyna Szpałek

L&D Coordinator Poland, Polska ponad 20 lat doświadczenia w CEVA

Mam za sobą ponad 20 lat doświadczenia w CEVA. Praca w Ceva dostarcza mi ciągłych wyzwań, daje mi dużą satysfakcję i motywuje mnie do działania.

zdjęcie pracownika

Magda Kwiatkowska

Junior Financial Controller Air&Ocean E&CE, Polska 3 lata doświadczenia w CEVA

W firmie Ceva Freight Poland jestem zatrudniona od ponad trzech lat. Praca dała mi ogromną mozliwość rozwoju, zarówno zawodowego jak i osobistego.

Jedną z rzeczy, które bardzo sobie cenię to, że firmę tworzą ludzie- zgrane zespoły, profesjonaliści w swoich dziedzinach.

Ceva stara sie przyciągać oraz kierować na drogę rozwoju swoich najlepszych pracowników. Dzięki temu jesteśmy w stanie połączyć wyjątkową atmosferę jak i najwyższą wydajność.

zdjęcie pracownika

Peter Püringer

Air & Ocean Manager, Austria 21 lat doświadczenia w CEVA

Pracę w CEVA najbardziej cenię za różnorodność codziennych zadań, świetną pracę zespołową oraz zróżnicowany charakter pracy w globalnym otoczeniu.

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Kontroli Warunków Handlowych

    DOZ S.A.   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    Twój zakres obowiązków: Wprowadzanie i aktualizowanie danych dotyczących ofert handlowych; Współpraca z innymi działami w zakresie kontroli warunków handlowych; Weryfikacja poprawności warunków handlowych;
  • Specjalista ds. Analizy i Kontroli Warunków Handlowych

    Praca.pl   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie danymi ofert handlowych i ich aktualizacja, Współpraca międzydziałowa w celu monitorowania warunków handlowych, Kontrola zgodności warunków handlowych.
  • Pracownik ds.administracyjnych - dział przyjęć

    CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.   Piątek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    TWOJA ROLA Realizowanie zadań zgodnie z wyznaczonymi celami dla danego obszaru, raportowanie wskaźników, obsługa systemów informatycznych i aplikacji Klienta. ZADANIA NA STANOWISKU PRACY Praca w systemie magazynowym WMS; Obsługa przyjęć towaru w systemie, generowanie dokumentów;...
  • Inżynier ds. uruchomień - przemysł ciężki

    TBS Consulting   łódzkie    praca mobilna
    siedziba firmy: Wrocław
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   13 000 - 15 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 godz.
    Zakres obowiązków: Rozruch i konfiguracja (3-4 u jednego Klienta) w pełni zautomatyzowanej linii do obróbki blach, profili, rur w Polsce oraz w innych krajach. Szkolenie operatorów z obsługi poszczególnych elementów linii. Utrzymywanie kontaktu z zagranicznym wsparciem technicznym....
  • Specjalista ds. realizacji projektów dla klienta niemieckiego

    Brunata ZENNER Sp. z.o.o.   Łódź, Limanowskiego 179    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Twój zakres obowiązków: wprowadzanie i weryfikacja danych w systemie; opracowywanie i analiza danych dotyczących ogrzewania mieszkań i zużycia wody; monitorowanie przebiegu procesu według wewnętrznych procedur; opracowywanie zleceń dla pracowników serwisu;
  • Menedżer ds. Finansów i Administracji

    Kolomolo   łódzkie    praca zdalna
    siedziba firmy: Kraków
    starszy specjalista (senior) / ekspert / kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat
    3 dni
    Obowiązki: Zarządzanie fakturami (zbieranie, śledzenie, koordynowanie), Lokalne płatności i zakupy, Obliczanie płatności dla kontrahentów, monitoring, raportowanie, Przygotowywanie sprawozdań finansowych, Analiza przepływów pieniężnych i formułowanie rekomendacji, Organizacja...
  • Młodszy administrator danych z językiem niemieckim

    Brunata ZENNER Sp. z.o.o.   Łódź, Limanowskiego 179    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Twoje zadania: wprowadzanie i weryfikacja danych w systemie; opracowywanie i analiza danych; monitorowanie przebiegu procesu; opracowywanie zleceń wewnętrznych;
  • Specjalista ds. administracyjnych w Dziale Franczyzy

    DOZ S.A.   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    Twój zakres obowiązków: Analiza obszarów do rozwoju i poprawy efektywności; Prezentacje biznesowe; Zaawansowana obsługa raportowa obszarów przypisanych do Pracownika; Obsługa procesów biznesowych przypisanych do Pracownika; Dbanie o relacje z Franczyzobiorcami;
  • Specjalista ds. Rozwoju Biznesu i Analiz

    Praca.pl   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zakres obowiązków: Analiza oraz optymalizacja efektywności; Tworzenie prezentacji biznesowych; Rozwinięta obsługa raportowania; Zarządzanie procesami biznesowymi; Utrzymywanie dobrych relacji z Franczyzobiorcami;
  • Financial and Administration Manager

    Kolomolo   łódzkie    praca zdalna
    siedziba firmy: Kraków
    starszy specjalista (senior) / ekspert / kierownik/koordynator  kontrakt B2B  pełny etat
    6 dni
    Job Vacancy: Financial and Administration Management Location: Poland, Krakow - On-site Contract: B2B, Full time The services should be delivered within business hours, on-site Invoice collection, tracking and co-ordination; Local payment and purchasing activities; Contractor payment calculations,...