Ogłoszenie numer: 1737512, z dnia 2017-08-04
JANEBA TIME SP Z O O
Jesteśmy jednym z największych dystrybutorów zegarków naręcznych w Polsce, Czechach i Słowacji.
Lubisz pracę z klientem czekamy właśnie na Ciebie!
Pracownik ds. administracji / Koordynator sklepu internetowego
Miejsce pracy: Wrocław
Wymagania
- doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta;
- komunikatywność i pozytywne nastawienie do pracy;
- zaangażowanie oraz sumienność w działaniu;
- odpowiedzialność;
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera, bardzo dobra znajomość obsługi programu Microsoft Office (w szczególności: Word, Excel);
- mile widziane doświadczanie i znajomość branży zegarków;
- umiejętność analitycznego myślenia;
- znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem;
- wysoki poziom zdolności organizacyjnych i komunikacyjnych;
- umiejętność pracy w sytuacjach stresowych i pod presją czasu;
- dokładność i rzetelność.
Oferujemy
- stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
- atrakcyjne wynagrodzenie plus dodatkowe premie;
- jasne i czytelne warunki zatrudnienia;
- szkolenia produktowe, materiały branżowe;
- atrakcyjne rabaty pracownicze;
- przyjazną atmosferę.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.