Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    Health Resort & Medical Spa Panorama Morska   wielkopolskie     za 3 dni wygasa
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Starszy referent w Dziale Uprawnień Świadczeniobiorców w Wydziale Organizacyjnym

    Wielkopolski Oddział Wojewódzki NFZ   Poznań, ul. Baraniaka 88D    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Szczegóły oferty GŁÓWNE ZADANIA: udzielanie informacji i wyjaśnień w sprawach związanych z dobrowolnym ubezpieczeniem zdrowotnym, rozpatrywanie spraw związanych z umowami dobrowolnego ubezpieczenia zdrowotnego, w tym przygotowywanie umów oraz prowadzenie rejestru w tym zakresie, ustalanie...
  • Starszy Specjalista ds. Inwestycji

    Well Fitness   Poznań    praca hybrydowa
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Do Twoich głównych zadań należeć będzie działania związane z rozliczaniem, raportowaniem oraz nadzorowaniem zadań inwestycyjnych i remontowych w terenie, weryfikacja planów inwestycyjno-remontowych oraz zakupów gotowych dóbr inwestycyjnych na podstawie informacji przekazanych przez...
  • Administrator / Administratorka Nieruchomości

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Poznań    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat
    4 dni
    Na tym stanowisku odpowiedzialny będziesz za: Dbanie o efektywne wykorzystanie administrowanych powierzchni, Informowanie o wolnych pomieszczeniach użytkowych wraz z propozycja ich wykorzystania, Bieżący nadzór nad realizacją umów zawartych przez PKP S.A. z dostawcami mediów, dzierżawcami i...
  • Sekretarz / Sekretarka

    Niepubliczna Szkoła Podstawowa „Otwarte Drzwi – Premium”   Poznań, ul. Strzelecka 11    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Wykonywanie wszelkich prac związanych z prowadzeniem ewidencji (bieżące wpisywanie danych osobowych do księgi uczniów wraz z równoległym prowadzeniem rejestru w formie elektronicznej, właściwe przechowywanie dokumentów uczniowskich, sporządzanie list i ich aktualizacja, a także ich...
  • Client Service Delivery Administrator with Dutch

    Aon   wielkopolskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...
  • Specjalista ds. postępowań administracyjnych w Wydziale Taryf w Departamencie Gospodarki Wodno-Ściekowej

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Warszawa, ul. Żelazna 59A    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach zatwierdzania taryf za zbiorowe zaopatrzenie w wodę i zbiorowe odprowadzanie ścieków w II instancji, prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach sporów między przedsiębiorstwami...
  • Specjalistka / Specjalista ds. majątku

    PKO Bank Polski   Wrocław, Robotnicza 42    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Na co dzień w naszym zespole:będziesz zajmować się zadaniami związanymi z gospodarowaniem składnikami majątkowymi (tj. środki trwałe, drobny inwentarz oraz składniki niskocenne) oraz obiegiem dokumentów związanych z tym procesem, korzystasz z aplikacji GSM,znakujesz składniki,...
  • Specjalista / Specjalistka ds. organizacyjnych

    Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za wsparcie administracyjne działu w realizacji bieżących zadań, a w szczególności za: Nadzór nad obiegiem dokumentów firmowych i finansowych oraz obsługę wewnętrznych systemów Organizację podróży służbowych dla pracowników działu oraz...
  • Referent / Specjalista w Dziekanacie Wydziału Lekarskiego

    UMK w Toruniu Collegium Medicum im.Ludwika Rydygiera   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Główne obowiązki: obsługa administracyjno–biurowa spraw realizowanych przez Dziekanat Wydziału Lekarskiego, obsługa procesu dydaktycznego (studentów, nauczycieli akademickich), obsługa Kolegium Dziekańskiego i Członków Rady Dyscypliny Nauki Medyczne oraz Rady Dziekańskiej, obsługa w...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Wielkopolskie Śrem Specjalista ds. Administracyjnych Śrem
Pracownik ds. Administracji i Rozliczeń

Pracownik ds. Administracji i Rozliczeń

DUTRON SREM Sp. z o.o.
Śrem
praca stacjonarna
3083 dni temu

Firma Dutron Śrem jest międzynarodowym przedsiębiorstwem specjalizującym się w montażu podzespołów dla branż motoryzacyjnej, telekomunikacyjnej, medycznej i branży dóbr konsumpcyjnych. Spółka posiada certyfikat ISO 9001:2008. W codziennych działaniach Pracowników i Zarządu Spółki Dutron Śrem zagadnienia jakości traktowane są priorytetowo.

 

Obecnie poszukujemy ambitnych osób na stanowisko:


Pracownik ds. Administracji i Rozliczeń

Miejsce pracy: Śrem

Nr Ref.: AH/16

Zakres obowiązków:
  • administrowanie dokumentacją dotyczącą transportów – wysyłek do klienta;
  • przygotowanie zestawień dla działu finansowego;
  • koordynacja współpracy z agencjami pracy tymczasowej i prowadzenie rozliczeń.
Wymagania:
  • wykształcenie minimum średnie;
  • mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub przygotowanie teoretyczne;
  • dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie;
  • znajomość MS Office;
  • nastawienie na rozwój, ambicja i umiejętność rozwiązywania problemów.


INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

Wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Dutron Śrem Sp. z o.o. z siedzibą w Psarskiem ul. Klonowa 1, 63-100 Śrem zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie przez Dutron Śrem Sp. z o.o. danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych na poczet przyszłych rekrutacji wymaga oddzielnej zgody. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest DUTRON Śrem Sp. z o.o. z siedzibą w Psarskiem przy ul. Klonowej 1, 63-100 Śrem, NIP: 7851713502 (dalej jako „Dutron”).

Przetwarzanie podanych przez Pana/Panią danych osobowych odbywa się na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lif. a) RODO). W każdym czasie może Pan/Pani cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem: ochronadanych@dutron.pl. Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Pana/Pani dane osobowe wskazane w kodeksie pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), przetwarzamy w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np. wizerunek) przetwarzamy na podstawie Pana/Pani dobrowolnej zgody, która została wyrażona poprzez wysłanie swojego zgłoszenia rekrutacyjnego i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji.

Możemy przetwarzać Pana/Pani dane osobowe zawarte w zgłoszeniu rekrutacyjnym także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez nas rekrutacji. W tym celu będziemy przetwarzać Pana/Pani dane osobowe w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi.

Ma Pan/Pani prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie wyraził/a Pan/Pani zgodę) do innego administratora danych. Ma Pan/Pani prawo z także prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Pana/Pani dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu maksymalnie przez okres trwania procesu rekrutacyjnego na dane stanowisko do czasu zakończenia procesu rekrutacji, a gdy wyraził/a Pan/Pani zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach będziemy przechowywać Pana/Pani dane do czasu odwołania zgody, nie dłużej jednak niż przez okres 0,5 roku.

Pana/Pani dane osobowe możemy przekazać dostawcom usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami oraz firmom świadczącym na rzecz Dutron usługi informatyczne.

Nie przekazujemy Pana/Pani danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy.

Jeżeli ma Pan/Pani jakiekolwiek pytania dotyczące przetwarzania przez Dutron Pana/Pani danych osobowych, pozostajemy do Pana/Pani dyspozycji pod adresem e-mail: ochronadanych@dutron.pl.
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    Health Resort & Medical Spa Panorama Morska   wielkopolskie     za 3 dni wygasa
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Starszy referent w Dziale Uprawnień Świadczeniobiorców w Wydziale Organizacyjnym

    Wielkopolski Oddział Wojewódzki NFZ   Poznań, ul. Baraniaka 88D    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Szczegóły oferty GŁÓWNE ZADANIA: udzielanie informacji i wyjaśnień w sprawach związanych z dobrowolnym ubezpieczeniem zdrowotnym, rozpatrywanie spraw związanych z umowami dobrowolnego ubezpieczenia zdrowotnego, w tym przygotowywanie umów oraz prowadzenie rejestru w tym zakresie, ustalanie...
  • Starszy Specjalista ds. Inwestycji

    Well Fitness   Poznań    praca hybrydowa
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Do Twoich głównych zadań należeć będzie działania związane z rozliczaniem, raportowaniem oraz nadzorowaniem zadań inwestycyjnych i remontowych w terenie, weryfikacja planów inwestycyjno-remontowych oraz zakupów gotowych dóbr inwestycyjnych na podstawie informacji przekazanych przez...
  • Administrator / Administratorka Nieruchomości

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Poznań    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat
    4 dni
    Na tym stanowisku odpowiedzialny będziesz za: Dbanie o efektywne wykorzystanie administrowanych powierzchni, Informowanie o wolnych pomieszczeniach użytkowych wraz z propozycja ich wykorzystania, Bieżący nadzór nad realizacją umów zawartych przez PKP S.A. z dostawcami mediów, dzierżawcami i...
  • Sekretarz / Sekretarka

    Niepubliczna Szkoła Podstawowa „Otwarte Drzwi – Premium”   Poznań, ul. Strzelecka 11    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Wykonywanie wszelkich prac związanych z prowadzeniem ewidencji (bieżące wpisywanie danych osobowych do księgi uczniów wraz z równoległym prowadzeniem rejestru w formie elektronicznej, właściwe przechowywanie dokumentów uczniowskich, sporządzanie list i ich aktualizacja, a także ich...
  • Client Service Delivery Administrator with Dutch

    Aon   wielkopolskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...
  • Specjalista ds. postępowań administracyjnych w Wydziale Taryf w Departamencie Gospodarki Wodno-Ściekowej

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Warszawa, ul. Żelazna 59A    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach zatwierdzania taryf za zbiorowe zaopatrzenie w wodę i zbiorowe odprowadzanie ścieków w II instancji, prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach sporów między przedsiębiorstwami...
  • Specjalistka / Specjalista ds. majątku

    PKO Bank Polski   Wrocław, Robotnicza 42    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Na co dzień w naszym zespole:będziesz zajmować się zadaniami związanymi z gospodarowaniem składnikami majątkowymi (tj. środki trwałe, drobny inwentarz oraz składniki niskocenne) oraz obiegiem dokumentów związanych z tym procesem, korzystasz z aplikacji GSM,znakujesz składniki,...
  • Specjalista / Specjalistka ds. organizacyjnych

    Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za wsparcie administracyjne działu w realizacji bieżących zadań, a w szczególności za: Nadzór nad obiegiem dokumentów firmowych i finansowych oraz obsługę wewnętrznych systemów Organizację podróży służbowych dla pracowników działu oraz...
  • Referent / Specjalista w Dziekanacie Wydziału Lekarskiego

    UMK w Toruniu Collegium Medicum im.Ludwika Rydygiera   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Główne obowiązki: obsługa administracyjno–biurowa spraw realizowanych przez Dziekanat Wydziału Lekarskiego, obsługa procesu dydaktycznego (studentów, nauczycieli akademickich), obsługa Kolegium Dziekańskiego i Członków Rady Dyscypliny Nauki Medyczne oraz Rady Dziekańskiej, obsługa w...