Pracownik ds. Administracji i obsługi klienta
Miejsce pracy: Gdynia
Twój dzień pracy będzie składał się z:
- Obsługa biurowo – kancelaryjna w tym, nadzór nad obiegiem dokumentów
- Współpraca z Centralą Grupy w zakresie bieżącej obsługi księgowo-kadrowej
- Wsparcie w realizacji kontraktów i obsługa klienta
- Sporządzanie ofert i raportów, zestawień w MS Office
- Pozyskiwanie wymaganych danych z systemów informatycznych
- Tworzenie oraz wpisywanie danych do systemu (PZ, WZ, KPO, Karty drogowe etc.),
Od kandydatów oczekujemy:
- Doświadczenia zawodowego w pracy na podobnym stanowisku
- Dobrej znajomości programu MS Office
- Umiejętności analitycznych i dobrej organizacji pracy
- Samodzielności w zakresie wykonywanych obowiązków
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie i umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Pracę na samodzielnym stanowisku
- Możliwość rozwoju zawodowego w profesjonalnym zespole
- Pakiet benefitów (ubezpieczenie zdrowotne, na życie oraz kartę sportową
Poznaj
REMONDIS Sp. z o.o. - Warszawa
REMONDIS to rodzinna marka o niemieckich korzeniach i jedno z największych przedsiębiorstw na świecie w branży recyklingu, usług komunalnych i zaopatrzenia w wodę. Działa w 33 krajach świata i świadczy usługi dla ponad 30 mln mieszkańców. W Polsce REMONDIS jest obecny od 32 lat i jest liderem w swojej branży. Działa w ponad 50 miastach na terenie całej Polski.