Spółka "Koleje Mazowieckie - KM" sp. z o.o. w Warszawie
zatrudni pracownika na stanowisko:
Pracownik do Wydziału Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem
Miejsce pracy: Warszawa
Wymagane umiejętności i kompetencje:
- znajomość zasad funkcjonowania polskiego i europejskiego rynku transportu kolejowego,
- znajomość budowy pojazdów kolejowych,
- znajomość polskiego i europejskiego procesu legislacyjnego,
- znajomość prawa,
- znajomość języka angielskiego na poziomie minimum C1,
- umiejętność organizacji pracy własnej, w tym wyznaczanie priorytetów, celów konkretnego zadania,
- umiejętności analizowania i interpretowania dokumentów, przepisów, instrukcji i dyrektyw,
- zdolności myślenia koncepcyjnego umożliwiające opracowanie instrukcji, wytycznych,
- dokładność w analizowaniu zapisów podstaw prawnych, instrukcji, regulaminów i przepisów wewnętrznych,
- umiejętność reprezentowania Spółki w bezpośrednich, pisemnych oraz telefonicznych kontaktach z przedstawicielami innych podmiotów,
- umiejętność sporządzania raportów, analiz i prezentacji,
- umiejętność pracy w zespole, dokładność i terminowość,
- umiejętność obsługi pakietu biurowego MS Office oraz powierzonych urządzeń technicznych i audiowizualnych.
Wymagane obligatoryjne uprawnienia formalne:
-
wykształcenie wyższe - pożądane techniczne lub prawne,
-
doświadczenie zawodowe: 1 - 2 lata,
-
przygotowanie metodyczne do prowadzenia wykładów i szkoleń,
-
prawo jazdy kategorii B,
-
posiadanie szkolenia w zakresie audytu wewnętrznego Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem.
Oferujemy:
- korzystne warunki zatrudnienia – umowa o pracę,
- pracę w profesjonalnym zespole,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- szeroki pakiet socjalny,
- zniżkę na krajowe i międzynarodowe podróże koleją,
- pakiet dodatkowej opieki medycznej,
- możliwość korzystania z programu sportowo-rekreacyjnego.
Poznaj
Koleje Mazowieckie - KM Sp. z o.o.
Od 2005 r. Koleje Mazowieckie świadczą usługę publiczną w zakresie regionalnych kolejowych przewozów pasażerskich na zlecenie Samorządu Województwa Mazowieckiego.