Oddział Okręgowy w Warszawie
poszukuje pracownika na stanowisko
Pracownik do Wydziału Obsługi Klienta Sekcji Bankowości Elektronicznej i Systemów Bankowych
Miejsce pracy: Warszawa
Do głównych zadań zatrudnionego pracownika należeć będzie:
- HelpDesk i obsługa zgłoszeń w Systemie Wsparcia Informatycznego w zakresie:
- instalacji sprzętu i oprogramowania komputerowego,
- obsługi awarii sprzętu komputerowego,
- wsparcia użytkowników podczas awarii systemów i aplikacji bankowych.
- projektowanie i implementacja rozwiązań opartych o Microsoft SharePoint Products & Technologies,
- rozwój aplikacji i systemów we współpracy z Departamentem Informatyki i Telekomunikacji NBP,
- pomoc przy rozwiązywaniu problemów eksploatacyjnych dotyczących środowiska informatycznego naszych klientów.
Wymagania formalne:
- wykształcenie wyższe z obszaru informatyki.
Wymagania kompetencyjne:
- biegła znajomość Visual Studio dot.Net – głównie języka C#,
- znajomość platformy Microsoft SharePoint,
- znajomość ASP.NET, SOAP, WebServices,
- biegła znajomość systemów i administracji MS Windows, MS Office,
- znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym czytanie dokumentacji anglojęzycznej.
Mile widziane:
- znajomość relacyjnych baz danych SQL,
- znajomość JavaScript, Windows Shell Scripting, VB Script.
Oferujemy:
- interesującą i stabilną pracę w prestiżowej instytucji finansowej,
- możliwość pozyskania wiedzy specjalistycznej i rozwoju zawodowego.